The Hunter i hela världen

Robot
Medlem
The Hunter i hela världen

Detta såg riktigt snyggt ut. Det blir nog att testa på det då jaktspel överlag är riktigt roliga.

Medlem

Roligt att det kommer komma svenska jakt miljöer i spelet.

Medlem

Fyfan vad nice! Lätt att man ska ha detta. Så skitit snygg grafik också. Sen jaktmarker från sverige, kan det bli bättre? <3<3


signatur

The King is Back

Medlem

Ser ut som FC2 minus bilar. Bådar inte gott.

Skrivet av FortuN:

Fyfan vad nice! Lätt att man ska ha detta. Så skitit snygg grafik också. Sen jaktmarker från sverige, kan det bli bättre? <3<3

Du sitter på FZ och undrar om det kan bli bättre än snygg grafik? Argh.

Man kan ju inte direkt klaga på grafiken.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Ser ut som FC2 minus bilar. Bådar inte gott.

Skrivet av FortuN:

Fyfan vad nice! Lätt att man ska ha detta. Så skitit snygg grafik också. Sen jaktmarker från sverige, kan det bli bättre? <3<3

Du sitter på FZ och undrar om det kan bli bättre än snygg grafik? Argh.

Men gå och göm dig någonstans din nedrans stadsbo!

Hur som helst så lär ju detta bli helskönt! Undrar om det är månadsavgift?


signatur

Jag äger.

Skrivet av JonatanJJ:

Men gå och göm dig någonstans din nedrans stadsbo!

Haha, för en stadsbo kanske det är svårt att se skillnad på Nordamerikanska skogar och Afrikanska stepper?

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Ser ut som FC2 minus bilar. Bådar inte gott.

Spelen har ju inte något som helst gemensamt...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om grafiken nu faktiskt är så som trailern visar, så känns det lite bittert att de ödslar det på ett jakt-spel. :/

Medlem

snyggt...men inget som lockar mig....hellre IRL

Inaktiv

Ska springa runt med röjsåg och slakta björnar!

Medlem

Jag har inga problem att springa runt och skjuta människor.. men oskyldiga djur tar i mot ><


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Om grafiken nu faktiskt är så som trailern visar, så känns det lite bittert att de ödslar det på ett jakt-spel. :/

Ja fan va bra sagt! Tycker också att jakt spel ska vara skitfula och att det kan använda motorn till något annat, liksom vem vill ha en verklighetstrogen miljö i ett jaktspel? löjligt ju...förstår inte folk alltså...

Jag tror faktist det här kan bli något! Bara de öser på med teknik och utrustning och realism så! Tänk er att sitta i 20 minus grader med en termos och vänta på att jakt kamraterna lockar en älg emot dej:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Märkligt att man försöker göra det till en vacker grejj mejja ner söta rådjur

Medlem

daaah, asså ni, djurskyddsaktivister och annat skit. skulle vilja släppa ut er i skogen och skicka 20 jägare efter. Tror ni att jägare gör BARA det för att det är kul?

Visst det finns sånna som överskrider den mängden som får skjutas men hur många procent tror ni de består av?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Khorney:

Märkligt att man försöker göra det till en vacker grejj mejja ner söta rådjur

Tycker det är oerhört komiskt hur vissa personer går berserk (tänker inte just på dig nu, Khorney) så fort man får möjligheten att döda djur i ett spel, men samtidigt är de mer än okey med att häva ihjäl folk i andra spel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Khorney:

Märkligt att man försöker göra det till en vacker grejj mejja ner söta rådjur

Tycker det är oerhört komiskt hur vissa personer går berserk (tänker inte just på dig nu, Khorney) så fort man får möjligheten att döda djur i ett spel, men samtidigt är de mer än okey med att häva ihjäl folk i andra spel.

Jag har ingenting emot spelet som sådant alls :). Påpekade bara den vackra musiken, grafiken, så ser man djurets under, ett jättegulligt rådjur. Sen så ett kikarsikte och PANG!! då skjuter man ner den rätt komisk

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Khorney:

Märkligt att man försöker göra det till en vacker grejj mejja ner söta rådjur

Tycker det är oerhört komiskt hur vissa personer går berserk (tänker inte just på dig nu, Khorney) så fort man får möjligheten att döda djur i ett spel, men samtidigt är de mer än okey med att häva ihjäl folk i andra spel.

Anledningen är att djur inte kan försvara sig på samma sätt som en människa, inte i spel iaf då de flesta du möter har vapen. Avstår gärna från fjantiga inlägg med löjliga jämnförelser..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Jag har inga problem att springa runt och skjuta människor.. men oskyldiga djur tar i mot ><

..en diskussion som varit tidigare om jaktspel.

Det är pixlar för övrigt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sjukt najs.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Ska bli skojsigt att få skjuta Bambi på datorn sedan när jakten är över.


signatur
Medlem

Det ser riktigt nice ut. Jag kommer lätt vara där dag ett och panga allt jag ser.

Inaktiv

Jag förstår inte riktigt grejen med MMO på ett jakt spel?
Så om jag har smygigt mig upp på ett djur och ska precis avlossa ett skott, så kanske någon jänkare dödar djuret jag hade på siktet.
Kan jag då bli sur på han och döda han då eller?.
Sen undrar jag också om man kan gå och byta vapen eller uppgradera sin bössa med andra spelare i någon by?
Är det att man går upp i levels och grejer också?

Inaktiv

GIMME GIMME GIMME GIMME !!!!!

Medlem

Tufft.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Grafiken är riktigt imponerande. Blir spännande att testa det i framtiden.

Inaktiv

SÅ FUCKING NAJS!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Fläskigt spel, riktigt fläskigt. Trodde fan att det var gameplay-footage från Far Cry 2 då han gick runt i skogen

Medlem

kan nog bli Riktigt bra, inget jag är intresserad utav alls, men finns Garanterat massor av folk som kommer spela det


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

12
Skriv svar