Fler Xbox 360 än Xbox

Robot
Medlem
Fler Xbox 360 än Xbox

Tror ingen av denna generation kommer slå PS2, inte ens komma i närheten. De ska väl vara då när priset på PS3 går ner till 1-2000kr och alla PS2-användarna går över, men även de har ja lite svårt att tro.

Medlem

Sjukt många PS2-enheter sålda.
Ofta hör man dock hur Nintendo DS slår alla övriga konsoller med hästlängder, men enligt Wikipedia har den sålts i 83 miljoner exemplar världen över (30 sept 08).

Inaktiv

Wii har sålt mest men käns inte som det, då det käns som mer har en 360 hemma en ett Wii!

Medlem

"360 har fått om sin föregångare."
Säker på att den inte gått om då?
Bara kul tycker jag.
xbox fanns i varje hem upplevde jag det som.

Gamblor: Men DS har ju bara varit ute i typ 4 år så...


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Men bara ca 800 000 eneheter har sålts i Japan.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av Krockobil:

"360 har fått om sin föregångare."
Säker på att den inte gått om då?
Bara kul tycker jag.
xbox fanns i varje hem upplevde jag det som.

JAg tycker snarare ps2 fanns i varje hem:P

Medlem
Skrivet av Krockobil:

"360 har fått om sin föregångare."
Säker på att den inte gått om då?
Bara kul tycker jag.
xbox fanns i varje hem upplevde jag det som.

Ack! Tack.

Medlem

vem har inte ett ps2?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

ett ps2
en ps2'a

vad är rätt ? Rösta nu!

Medlem
Skrivet av bondmaster:

vem har inte ett ps2?

Många. Som jag t.ex.

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Tror ingen av denna generation kommer slå PS2, inte ens komma i närheten. De ska väl vara då när priset på PS3 går ner till 1-2000kr och alla PS2-användarna går över, men även de har ja lite svårt att tro.

Kanske därför det är helt olika generationer också.

Du kan ju inte sitta och jämföra olika spel-generationer bara sådär..

PS2 är den mest sålda konsolen på jorden men nu är det Wii,360 och Ps3 som fortsätter kriget.

Jag tyckte faktist att det fanns en Xbox i varje hem förut? Skit många kompisar från klassen och andra hade ju en Xbox och vi hade ju t.o.m Halo 2 lan

Xbox är bra och ps3 är bra

Inaktiv

Svårt att slå Xbox-1 Chippa den för 200kr så har man ett ganska bra media center (dock ej HD då men ändå ) Köpte en PS2 för ett tag sen. Rena rånet. 1200kr (900kr för konsolen sen ett par hundra för minneskort etc) för så omodern teknik. Blir alltid arg när jag tänker på det.

Medlem

Särskillt då när Xboxen är kraftigare än PS 2.

Gillade X-boxen då kontrollena var skönare och den kändes snabbare än nuvarande X-box 360. Sedan tycker jag det verkar som om de flesta kör xbox 360 på en 24 tums tjockTV om man ska gå efter alla klippp på YouTube och det är slöseri då t ex Halo 3 är väldigt vackert på en HD-TV.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar