Ny Star Wars-prequel

Medlem
Ny Star Wars-prequel

Det kanske är på gång en ny Star Wars-film som utspelar sig innan Episode I:

http://www.aintitcool.com/node/32795


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Lucas har redan sagt att det kommer komma en film men utan dom kända star wars karaktärerna och det är smart.

Alltid gillat star wars och kommer fortsätta gilla sw universum tills jag dör


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Lucas har redan sagt att det kommer komma en film men utan dom kända star wars karaktärerna och det är smart.

Alltid gillat star wars och kommer fortsätta gilla sw universum tills jag dör

...exklusive jar-jar binks då förståss.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

...exklusive jar-jar binks då förståss.

word. genom jar-jar-temat i första filmen gick lucas från hjälte till pengakåt mediahora, i mina ögon. snacka om att pissa på sitt eget livsverk...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag hoppas på en ny trilogi med temat om när sith blev till, tusentals år innan originalfilmerna.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av CastorFiber:

...exklusive jar-jar binks då förståss.

word. genom jar-jar-temat i första filmen gick lucas från hjälte till pengakåt mediahora, i mina ögon. snacka om att pissa på sitt eget livsverk...

Jag gillar filmen i det stora hela men lite besviken över detta blev jag allt... det var för mycket barnfilmsvinkling på det... väntade nästan på att pichatchu skulle dyka upp...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

hehe, själv var jag nästan förvånad över att inte mcdonalds och toy's'rus gjort produktplaceringar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

En Star Wars film utan Yoda? Vafalls! Up the shut fuck!

Men visst, kan vara intressant. De kan ju börja göra filmer under jediriddarnas glansålder, no?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

hehe, själv var jag nästan förvånad över att inte mcdonalds och toy's'rus gjort produktplaceringar

In a galaxy far, far away, at a McDonalds near you... Wookie-meal & co.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Har G.L redan gjort slut på alla pengar?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Star wars universumet är ganska coolt. en film om "old republic" skulle kunna bli bra, utan komiska robotar och näbbdjur förstås

Avstängd

Bra. Blir intressant att se.

Medlem

4-5-6 bästa ever

1-2-3 -- wtf?? vart är star wars? ok 3àn var helt klart bäst de 3dock, men långt ifrån 4-5-6


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

exakt som jag känner ice. trean var ganska ok, men ettan och tvåan var bara pinsamma.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

man såg ju 4-5-6 när man var en lite kotte så klart att dom har lämnat ett bestående minne men imo tycker faktiskt 1,2,3 gav en bra bild om sånt man alltid har undrat.

Tyvärr var 3an för kort slutet var lite hastigt men tror inte man kunde gjort bättre om man inte skulle gjort tv miniseria av det i stället hade iofs varit bättre


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av EliasN:

Bra. Blir intressant att se.

Kunde inte säga det bättre själv, kommer bli spännande å se vad det blir av den nya filmen.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

vore intressant i en tidsålder senare i framtiden då både ondskan och godheten har etablerat sina hjältar.
Jag saknar alltid jedi-fighterna, de är så få och så korta. Vill bara se mer och grymmare sekvenser
Sammanlagt så var var jag mest imponerad av Yoda i de 3 nya filmerna. Förövrigt var det mest bara intressant att se hur de smälte ihop med de äldre filmerna.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Jag hoppas på en ny trilogi med temat om när sith blev till, tusentals år innan originalfilmerna.

Nej, ge mig kotor i film, revan <3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"UPDATED! Told ya' I didn't buy it... Also from Australia, Steve Sansweet, keymaster to all Lucasfilm LTD information, denied the STAR WARS movie rumor. Didn't make sense that it was just one movie and it came from whispers on the Celebration convention floor that originated with a misquote from Lucas a couple weeks back." <-- ryktet blev nedslaget.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Döbringer:

Jag hoppas på en ny trilogi med temat om när sith blev till, tusentals år innan originalfilmerna.

Nej, ge mig kotor i film, revan <3

Give me. 1an ägde så satans hårt. Har inte spelat 2an.

Medlem

Inte en film som kommer, men en serie. Den ska jag titta på :>

1
Skriv svar