Inaktiv
tihi

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Hahaha, det förstår ju t.o.m jag som inte kan så mycket om sånt där att hans "experiment" hade massvis med fel.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Sånt här får mig att må illa. Inte för att han tror på det, det är i mina ögon helt okej i hans ålder, man utvecklas, prövar sig fram, kommer med sina egna små teorier.

Det som får mig att må illa är att hans upptäckter beröms och han uppmuntras att fortsätta i de tankebanorna av hans lärare samt domarna på tävlingen när de borde ha en plikt att tillrättavisa.

Mellanare


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag blir bara trött... Tro vad ni vill, liksom.
Dessa människor är så korkade att jag tappar andan.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Killen har fel på alla plan och vinner ändå. Jag tror tävlingen var uppgjord. Vågar man ens tänka på hur dåliga de andra projekten var?

Medlem

Det var en kristen skola, det räcker väl med att man lägger fram en banan eller en burk med jordnötssmör så får man första pris.

Some fools in the desert
With nothing else to do
So scared of the dark
They didn't know if they were coming or goin
So they invented me
And they invented You
And other fools keep it all going
And growing

--------------------------------------------------

Is God willing to prevent evil, but not able?
Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing?
Then he is malevolent.
Is God both able and willing?
Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing?
Then why call him God?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Mycket hat mot religion senaste tiden i detta forum... Men sånt här måste bort alltså, det hämmar vår utveckling. Men Religioner är oftast tillbakåt strävande så this is nothing new.

Inaktiv

spinner vidare på ämnet:
[http://www.hallmansgarden.se/reklam.htm]

världens roligaste reklamfilm för en kristen bok mot homosexuella..


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv
Skrivet av prikk:

spinner vidare på ämnet:
[http://www.hallmansgarden.se/reklam.htm]

världens roligaste reklamfilm för en kristen bok mot homosexuella..

BAHHAHAHAHA måste ju vara ett skämt! AHHAH

Inaktiv

Visst är det kul att se korkade människor stoltsera med sin dumhet, men det är lätt att hålla sig för skratt när man tänker på vilken makt de här idioterna har i den här världen...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Inaktiv

Dom kan fan tro vad dom vill, men dom böever väl inte dra oss dit..

1
Skriv svar