Demo av Red Alert 3 till pc släppt

Robot
Demo av Red Alert 3 till pc släppt

Oj, det kom ett demo alltså. Får slita ned det och se om det kan vara något, trist bara att ha så fantastiskt lite fritid över denna vecka.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Oj, det kom ett demo alltså. Får slita ned det och se om det kan vara något, trist bara att ha så fantastiskt lite fritid över denna vecka.

Se till att köra det med en vän i Coop.

Fantastiskt, har väntat på ett kartverktyg

Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av peak_performance:

Oj, det kom ett demo alltså. Får slita ned det och se om det kan vara något, trist bara att ha så fantastiskt lite fritid över denna vecka.

Se till att köra det med en vän i Coop.

Fantastiskt, har väntat på ett kartverktyg

Ja om nu bara det hade funkat o köra Co-up över LAN men det gör det inte!

Ja hoppas dom balanserar lagen väl och fixar buggarna i skirmish och i multiplayer.
Ai borde dom fixa till lite och få medium svårhetsgraden o funka som den ska Medium ska va medium svår inte brutal svår och dom andra är oxå lite balanse fel på tex på Easy är dom dumma som idioter! kom igen dom ska göra lite motstånd även där!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av Noken:
Skrivet av peak_performance:

Oj, det kom ett demo alltså. Får slita ned det och se om det kan vara något, trist bara att ha så fantastiskt lite fritid över denna vecka.

Se till att köra det med en vän i Coop.

Fantastiskt, har väntat på ett kartverktyg

Ja om nu bara det hade funkat o köra Co-up över LAN men det gör det inte!

Ja hoppas dom balanserar lagen väl och fixar buggarna i skirmish och i multiplayer.
Ai borde dom fixa till lite och få medium svårhetsgraden o funka som den ska Medium ska va medium svår inte brutal svår och dom andra är oxå lite balanse fel på tex på Easy är dom dumma som idioter! kom igen dom ska göra lite motstånd även där!

Nu är ju inte medium alls så svårt som du beskriver


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

då blir det hem och spela ikväll

Medlem

Tycker att medium-fiender är riktigt lätta att klå, så klaga inte. Easy är ju befriade från alla sorters logik, dumma beyond recognition. Hard, där kan vi börja snacka. Balanseringen på AI är fin.

Men simmande hundar runt alla mina units skulle jag gärna slippa...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nä fy fan, jäkla man är less på den där sortens rts.....Nej tack

Inaktiv

nej men vadå? Ett Demo nu ?
jag har ju redan klarat hela spelet på min PC ? :S

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av Noken:
Skrivet av peak_performance:

Oj, det kom ett demo alltså. Får slita ned det och se om det kan vara något, trist bara att ha så fantastiskt lite fritid över denna vecka.

Se till att köra det med en vän i Coop.

Fantastiskt, har väntat på ett kartverktyg

Ja om nu bara det hade funkat o köra Co-up över LAN men det gör det inte!

Ja hoppas dom balanserar lagen väl och fixar buggarna i skirmish och i multiplayer.
Ai borde dom fixa till lite och få medium svårhetsgraden o funka som den ska Medium ska va medium svår inte brutal svår och dom andra är oxå lite balanse fel på tex på Easy är dom dumma som idioter! kom igen dom ska göra lite motstånd även där!

Nu är ju inte medium alls så svårt som du beskriver

Okej... :\ men då kanske det inte buggar för riktigt alla då! men med mina båda datorer får jag den buggen o en massa andra som jag hoppas dom fixar i den "stora" patchen


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av Claaban:

nej men vadå? Ett Demo nu ?
jag har ju redan klarat hela spelet på min PC ? :S

Ja? Vad hjälper det alla andra som inte har spelat det?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

SKönt demo, blev riktigt riktigt sugen!

Medlem

Tveklöst fulare än Command & Conquer. Det kändes nästan som spelet är mer tecknat än de andra spelen. Jag tog bort det igen innan jag hann testa det.


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

1
Skriv svar