Djurrättsorganisation spelar vidare

Robot
Medlem
Djurrättsorganisation spelar vidare

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Now cmon, Who didn't enjoy sawing off the head of the turkey!?

Medlem

bara jag som tyckte det var skit kul o vart sugen på kyckling?

Citat:

"men önskar att vegetariska alternativ erbjöds."

Baaaaaaaaaaw.... inte alla är vegetarianer och stödjer terrorister och i petas fall betyder denna kommentar att det bara ska vara vegetarisk mat eftersom att de är ett gäng självupptagna fjantar som inte fattar att det inte går att ha alla djur fria. ( med respekt för er som är vegetarianer men inte stödjer Peta, ber om ursäkt)


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Skrivet av Khorney:
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Vadå enligt PETA så får vi inte ens äga husdjur, de är väldigt stränga på det.

Det roliga är att presidenten och grundaren för PETA har själv katter som husdjur.
Djurrättsaktivister borde buras in på zoo kanske i en egen monter på terrariet.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Vadå enligt PETA så får vi inte ens äga husdjur, de är väldigt stränga på det.

Det roliga är att presidenten och grundaren för PETA har själv katter som husdjur.
Djurrättsaktivister borde buras in på zoo kanske i en egen monter på terrariet.

Inte för att jag är antingen det ena eller andra men låter det inte mer rätt att bura in de människor som burar in djur än de som inte vill att djur skall sitta i bur?

Sedan är inte allt svart eller vitt. Jag skulle gärna ha husdjur, men jag kommer inte skaffa det så länge jag bor i en lägenhet. Allt behöver inte vara så radikalt som att jag hatar djurättaktivister, spärra in idioterna osv osv.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Du vet inte mycket om PETA ser jag..

Edit: Djurens rätt i all ära, men PETA , greenpeace etc. har helt fel till väga sätt..


signatur

woop woop

Inaktiv

Det kan säkert vara ett bra sätt att framföra sitt budskap på, dock endast till de köttätare som inte vill veta varifrån maten kommer eller hur den produceras.
Själv tyckte jag att spelet var helfestligt och ändrade precis middagen till att innefatta kycklinglår.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Vadå enligt PETA så får vi inte ens äga husdjur, de är väldigt stränga på det.

Det roliga är att presidenten och grundaren för PETA har själv katter som husdjur.
Djurrättsaktivister borde buras in på zoo kanske i en egen monter på terrariet.

Inte för att jag är antingen det ena eller andra men låter det inte mer rätt att bura in de människor som burar in djur än de som inte vill att djur skall sitta i bur?

Sedan är inte allt svart eller vitt. Jag skulle gärna ha husdjur, men jag kommer inte skaffa det så länge jag bor i en lägenhet. Allt behöver inte vara så radikalt som att jag hatar djurättaktivister, spärra in idioterna osv osv.

Peta stödjer även terrorister som brandbombar och gör inbrott.

Peta är även för full frihet åt Djuren. Vilket i sig är bra men även om djuren släpps fria i det moderna samhället så kommer vi att behöva poliser för djuren.

Friheten innebär även:
Inga Djurförsök (Som hjälp till fruktansvärt mycket i Medicinsk forskning)
Inga Zoo
Inga Cirkusar
Inga Husdjur
Inga Blind Hundar (dom anser att detta är tortyr)

De är helt enkelt i mot Globaliseringen och är ett gäng fåntrattar. För i slutändan så är Människor och Djur olika.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Har ingen respekt för PETA. Trams.

Medlem
Skrivet av Urban_krull:

Peta stödjer även terrorister som brandbombar och gör inbrott.

Peta är även för full frihet åt Djuren. Vilket i sig är bra men även om djuren släpps fria i det moderna samhället så kommer vi att behöva poliser för djuren.

Friheten innebär även:
Inga Djurförsök (Som hjälp till fruktansvärt mycket i Medicinsk forskning)
Inga Zoo
Inga Cirkusar
Inga Husdjur
Inga Blind Hundar (dom anser att detta är tortyr)

De är helt enkelt i mot Globaliseringen och är ett gäng fåntrattar. För i slutändan så är Människor och Djur olika.

Som jag sa alltså, varför ta allt svart eller vitt? Det finns väl en väldigt bra väg någonstans mitt i mellan? Då kan man plocka de bra argumenten på varje sida och tänka själv och på det viset få sig en egen uppfattning. Just det där med att ha djur i bur eller säg innekatt för att ta ett enkelt exempel är inget som jag förespråkar. Då väntar jag hellre med att skaffa katt till jag anser att katten jag skaffar kommer att få den friheten jag själv anser att en katt bör ha.

Zoo och Cirkusar är ju ganska smaklösa och det borde de flesta inse i vårt upplysta samhälle. Däremot är "zoon" som Nordens Ark för att ta ett exempel ett utmärkt alternativ där de arbetar för djuren och inte för människorna som vill ha ett billigt nöje på djurens bekostnad.

Sedan är jag köttätare och håller inte med PETA på många punkter. Men som sagt, då är vi där igen med att tänka själv och inte dra alla andra som tänker olikt över en gräns...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

jo PETA.. man får vara bra blåögd om man går med dom..

Medlem
Skrivet av Urban_krull:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Vadå enligt PETA så får vi inte ens äga husdjur, de är väldigt stränga på det.

Det roliga är att presidenten och grundaren för PETA har själv katter som husdjur.
Djurrättsaktivister borde buras in på zoo kanske i en egen monter på terrariet.

Inte för att jag är antingen det ena eller andra men låter det inte mer rätt att bura in de människor som burar in djur än de som inte vill att djur skall sitta i bur?

Sedan är inte allt svart eller vitt. Jag skulle gärna ha husdjur, men jag kommer inte skaffa det så länge jag bor i en lägenhet. Allt behöver inte vara så radikalt som att jag hatar djurättaktivister, spärra in idioterna osv osv.

Peta stödjer även terrorister som brandbombar och gör inbrott.

Peta är även för full frihet åt Djuren. Vilket i sig är bra men även om djuren släpps fria i det moderna samhället så kommer vi att behöva poliser för djuren.

Friheten innebär även:
Inga Djurförsök (Som hjälp till fruktansvärt mycket i Medicinsk forskning)
Inga Zoo
Inga Cirkusar
Inga Husdjur
Inga Blind Hundar (dom anser att detta är tortyr)

De är helt enkelt i mot Globaliseringen och är ett gäng fåntrattar. För i slutändan så är Människor och Djur olika.

- Det där är iofs inte helt rätt. Kollar man på deras hemsida är dom ju FÖR att man behandlar husdjuren rätt. Det dom säger är ju att detta måste kontrolleras bättre för att folk köper husdjur i mängder och skiter i att ta hand om dom.
Detta innebär ju att dom naturligtvis inte är helt emot det. Kolla länken nedan för mer information.

http://www.peta.org/about/faq-comp.asp

- Cirkus skulle jag absolut inte sakna om det försvann, ett fjantigt trams bara :).

- Djurförsöken behövs ju regleras i varje fall. Jag är inte helt säker på att dom skall helt förbjudas, men det beror ju på vad det gäller tycker jag. T.ex. så experimenterar man med en hel hög helt onödiga saker, som att tvångsmata djuren så att dom blir så feta som möjligt för att se vart gränsen går.

- Vart har du hittat informationen om att dom är emot blindhundar? Verkar som du missuppfattat deras budskap, då dom säger att självklart är det braom djuren kan komma till nytta som t.ex. blindhundar och hundar som hjälper döva som ofta är djur som blivit övergivna och vistas på "djurskydd".
Det dom är emot är ju "working dogs" som t.ex. vistas i farliga områden, minhundar med mera, sedan överges djuret när det inte längre behövs.

http://www.peta.org/mc/factsheet_display.asp?ID=133

Medlem

Självklart ska djur behandlas med respekt men PETA är kort och gott ett enda stort skämt. Har varken lust eller ork att gå in på varför, speciellt in på ett spelforum, då de har alldeles för många idiotiska idéer och tankar.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Khorney:
Skrivet av Urban_krull:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Khorney:
Skrivet av tysonayt:

PETA borde buras in, de är fan sjuka i huvudet, fast detta kan bli ett bra sätt för de att förlora pengar på. Eller nej vad säger jag, finns väl ingen som piratar spel.

Öhh va? Du tycker dom är sjuka i huvudet för att dom inte tycker djuren skall plågas?

Jag är köttätare själv, men nog tycker jag dom gör en bra grej. Förstår inte alls varför du är så hatisk mot dom?

Tror du att tofun lever eller något?

Vadå enligt PETA så får vi inte ens äga husdjur, de är väldigt stränga på det.

Det roliga är att presidenten och grundaren för PETA har själv katter som husdjur.
Djurrättsaktivister borde buras in på zoo kanske i en egen monter på terrariet.

Inte för att jag är antingen det ena eller andra men låter det inte mer rätt att bura in de människor som burar in djur än de som inte vill att djur skall sitta i bur?

Sedan är inte allt svart eller vitt. Jag skulle gärna ha husdjur, men jag kommer inte skaffa det så länge jag bor i en lägenhet. Allt behöver inte vara så radikalt som att jag hatar djurättaktivister, spärra in idioterna osv osv.

Peta stödjer även terrorister som brandbombar och gör inbrott.

Peta är även för full frihet åt Djuren. Vilket i sig är bra men även om djuren släpps fria i det moderna samhället så kommer vi att behöva poliser för djuren.

Friheten innebär även:
Inga Djurförsök (Som hjälp till fruktansvärt mycket i Medicinsk forskning)
Inga Zoo
Inga Cirkusar
Inga Husdjur
Inga Blind Hundar (dom anser att detta är tortyr)

De är helt enkelt i mot Globaliseringen och är ett gäng fåntrattar. För i slutändan så är Människor och Djur olika.

- Det där är iofs inte helt rätt. Kollar man på deras hemsida är dom ju FÖR att man behandlar husdjuren rätt. Det dom säger är ju att detta måste kontrolleras bättre för att folk köper husdjur i mängder och skiter i att ta hand om dom.
Detta innebär ju att dom naturligtvis inte är helt emot det. Kolla länken nedan för mer information.

http://www.peta.org/about/faq-comp.asp

- Cirkus skulle jag absolut inte sakna om det försvann, ett fjantigt trams bara :).

- Djurförsöken behövs ju regleras i varje fall. Jag är inte helt säker på att dom skall helt förbjudas, men det beror ju på vad det gäller tycker jag. T.ex. så experimenterar man med en hel hög helt onödiga saker, som att tvångsmata djuren så att dom blir så feta som möjligt för att se vart gränsen går.

- Vart har du hittat informationen om att dom är emot blindhundar? Verkar som du missuppfattat deras budskap, då dom säger att självklart är det braom djuren kan komma till nytta som t.ex. blindhundar och hundar som hjälper döva som ofta är djur som blivit övergivna och vistas på "djurskydd".
Det dom är emot är ju "working dogs" som t.ex. vistas i farliga områden, minhundar med mera, sedan överges djuret när det inte längre behövs.

http://www.peta.org/mc/factsheet_display.asp?ID=133

var bara tvungen att citera en gång, såg så kul ut

Medlem

Själv så är jag andrahandsvegetarian - d.v.s jag äter bara djur som inte äter andra djur. Fast vem vet, kanske blir sugen på att testa björn eller krokodilkött om tillfället erbjuds...

Skämt åsido, naturligtvis skall djur behandlas med respekt och inte utsättas för onödigt lidande. Däremot så anser jag att det under speciella omständigheter behövs djurförsök (främst medicinska sådana).

Medlem

PETA är en terrororginisation. De tar till så pass brutala metoder att det bara är ett under att inte någon människa dödats än (vad jag vet). När människor har det bra och alla går mätta då kan vi ta o koncentrera oss på djuren. Det finns gott om objektiva dokumentärer som handlar om PETA och deras tillvägagångssätt. Det är inget annat än skrämmande. De har inte gjort något konkret som gjort något gott för djuren.
De avlivar även hundar och andra djur som de stjäl men det kan man inte läsa om på deras hemsida...

Medlem

PETA och övriga liknande organisationer måste tänka mer innan de handlar. Exempelvis så kanske det inte är så bra att släppa ut försöksdjur som vuxit upp i laboratorier ut i vildmarken...

Bt
Medlem

Tyckte det var ganska mycket mer blod i flashfilmen när Mama lagade mat än när jag tillagar kött...

Men antar att om man köpte levande djur på ICA istället för den harmlösa färsen så skulle det nog vara fler som var vegeterianer... (även om man bortser det extra jobbet det skulle kräva).

Sen är det kul att de som är mot PETA bara nämner de negativa bitarna men tror nog inte de förstår att PETA ser det som de har ett gigantiskt motstånd mot sig. (Ser dock inte hur man kan vara mot en organisation som gör allt för att hjälpa djuren genom att säga "de har dödat något djur själva".)

Jag är själv köttätare men är medveten om att det innebär att jag bland annat bidrar till den största orsaken till utsläppet av koldioxid, att jag indirekt dödar djur och att jag indirekt plågar dem. Allt detta rättfärdigar iaf jag själv med att det känns naturligt att människan äter djur. Kanske är lite tunt men det räcker för mig.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Avrätta alla peta anhängare med nackskott.
Dom överdriver så mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Om vi i framtiden inte får äta djur vad ska vi äta då? Människor kanske, för jag kommer inte sluta äta kött?! Kalla det mord om ni vill men en god stek är en god stek. Därmed basta!!:P


signatur
Medlem

PETA står väl för People Eating Tasty Animals ?

Medlem

Hehe, spelet var i och för sig riktigt underhållande. Jag blev lite hungrig faktiskt.

Inaktiv

Go veggie! :>

Inaktiv

Har man lägenhet ska man inte ha husdjur.

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

Har man lägenhet ska man inte ha husdjur.

Eh... va? Eller... varför? :/

Medlem

Skönt att nästan hälften inte bryr sig.

Skrivet av Fargo:
Skrivet av MillionStylez:

Har man lägenhet ska man inte ha husdjur.

Eh... va? Eller... varför? :/

Ja undrar jag med låter väldigt radikalt och personligen känner jag en massa hundar och katter hos folk i lägenhet och de trivs utmärkt!


signatur
Medlem

Dagens samhälle. Jag skjuter djur och jag ger inte ett flygande skit om vad andra tycker. Ingen disciplin.


signatur

lootskin@hotmail.com

12
Skriv svar