Rambo 4 Trailer

Medlem
Rambo 4 Trailer

Här har ni den första trailen på rambo 4!
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=66739
Den gubben slutar aldrig, o de gillar vi!
Lite brutalare än de tre föregångarna verkar den onekligen vara men de har väl aldrig skadat nån?

Hoppas dom lyckas bra med denna så som de gjorde med Rocky Balboa!


signatur

I'm the best around...

Medlem

jag har ett hyfsat gott förtroende för stallone som regissör/screenplay-författare så jag tror att detta kan bli bra, framför allt för att vara i en hjärndöd genre.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Excellent!

Blir en toppenrulle!

Inaktiv

Såg ganska bra ut.

MFC
Medlem

höhö, back in black.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

brilliant måste ses hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

såg helt ok ut. lite råare än de tidigare iaf

Inaktiv

vet inte om det är samma trailer som jag sett innan, men satan vad gory den var haha


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Är den lika bra som senaste Rocky blir det ju ett mästerverk


signatur
Medlem

hoh, köttigt Skall ses.

Medlem

who respekt. längtar.
att man bara ser han med tröja, är det för det är 40kg fläsk under, isället för ren muskelmassa?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

tycker det känns som en parodi, varför göra en ytterligare en rambo. Känns väldigt förlegat med one mans army..men men.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Coolt, är allt jag har att säga


signatur
Medlem

Hoppas bara såna hära filmer blir poppis igen nurå


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Grönatummen:

Hoppas dom lyckas bra med denna så som de gjorde med Rocky Balboa!

Jag hoppas du skojar?
Jag såg Rocky på väg hem från Japan, så det var ju på en liten löjlig ruta, men det förändrar nog inte den filmen nämnvärt, och jag måste nog säga att det var topp 10 på sämsta filmerna jag någonsin sett.
Fyfasen, handlingen var så tunn så man kunde blåsa bort den och fightingscenen var horribel. När man ser att slagen träffar decimetrar(!) från huvudet varje gång är det riktigt illa.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Jag hoppas du skojar?
Jag såg Rocky på väg hem från Japan, så det var ju på en liten löjlig ruta, men det förändrar nog inte den filmen nämnvärt, och jag måste nog säga att det var topp 10 på sämsta filmerna jag någonsin sett.
Fyfasen, handlingen var så tunn så man kunde blåsa bort den och fightingscenen var horribel. När man ser att slagen träffar decimetrar(!) från huvudet varje gång är det riktigt illa.

Jag skojar sällan. Tycker det var en riktigt fullvärdig uppföljare till en serie filmer som tyvärr inte höll högsta klass mot slutet, men ändå är kultklassade. Finns onekligen fler som håller med mig då betyget på bland annat IMDB ligger på 7.6.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:
Skrivet av Budolicious:

Jag hoppas du skojar?
Jag såg Rocky på väg hem från Japan, så det var ju på en liten löjlig ruta, men det förändrar nog inte den filmen nämnvärt, och jag måste nog säga att det var topp 10 på sämsta filmerna jag någonsin sett.
Fyfasen, handlingen var så tunn så man kunde blåsa bort den och fightingscenen var horribel. När man ser att slagen träffar decimetrar(!) från huvudet varje gång är det riktigt illa.

Jag skojar sällan. Tycker det var en riktigt fullvärdig uppföljare till en serie filmer som tyvärr inte höll högsta klass mot slutet, men ändå är kultklassade. Finns onekligen fler som håller med mig då betyget på bland annat IMDB ligger på 7.6.

Var i och för sig inte ditt skoj jag syftade på, men okej, det är la samma sak.
Jag personligen tyckte ju inte heller om de föregående filmerna, så jag kan vara fel perosn att uttala mig. Och jag kan sett alldeles på tok för mycket riktig fighting för att kunna uppskatta riggade scener som är sämre än de i karate kid.
Men men, alla har vi olika smak. Och jag sa inte att vi var ensamma, men många filmer har på tok för högt betyg på IMDB. Eftersom man inte går och röstar på filmer som man tycker ska ha exempelvis en femma, därför blir det lätt väldigt höga betyg på många dassiga rullar.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

jag tycker rocky balboa var helt i klass med ettan och tvåan, alltså riktigt bra. fight-scenerna är inte särskilt bra i någon rocky-film, det är handlingen före den stora matchen som är filmernas styrka. och ska man störa sig på något så är det väl hur mycket stryk de tål, snarare än att koreografin är dålig


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar