PS3-prissänkningar på horisonten?

Robot
Medlem
PS3-prissänkningar på horisonten?

om littlebigplanet kommer till psp så kommer jag bli asförbannad.
Och sony gör då ett EXTREMT misstag, de vill väl sälja ps3or?

Medlem

Skulle man sluta sälja PS3:or för att spelet kommer till PSP? Slutade man sälja PSP:or för att Loco Roco kom till PS3?

Medlem

"Samma källa bekräftar också att både LittleBigPlanet och MotorStorm är under utveckling för PSP, och att såväl en Uncharted 2-in-game-video som Killzone 2-introt och en God of War 3-trailer visades upp."

Jag fattar ärligt talat ingenting av den här meningen. Har läst den typ 3 gånger men fattar inte.

Medlem

Ok läste meningen 8 gånger... tror jag fattar nu.

Medlem

Vad tror ni priset kommer hamn på efter prissänkningen? Just nu är ju priset på en PS3 ungefär tvåtusen kronor mer än en 360. I mina ögon krävs en prissänkning på runt tusenlappen om de ska nå en "konkurrenskraftig prissättning".

Jag är faktiskt rätt sugen på en PS3. Hade man bara haft ett jobb så hade man kanske kunnat lägga undan lite pengar, men som det är nu blir det svårt. Förbannade lågkonjunktur!

Skrivet av stellanj:

Ok läste meningen 8 gånger... tror jag fattar nu.

Läser man den bara normalt så förstår man den redan första gången.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag förstår meningen, men sammanhanget undgår mig, var det ngn mässa eller ngt vi missat?
Under vad visades saker upp?

Och det är mysko att SCEE anses vara en framgångsrik division, varför får vi i EU konstant vänta på alla spel/hårdvara i upp till ett halvår för?
Delvis skyller jag det på lokalisering som borde förbjudas, det kostar en bråkdel att få closed caption texten och översätta den till subtitles istället.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

LBP är ett ps3-spel, jag kan inte tänka mig det som ett psp-spel.
Samma som om Halo 3 skulle kommit ut till en bärbar konsoll.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Jag förstår meningen, men sammanhanget undgår mig, var det ngn mässa eller ngt vi missat?
Under vad visades saker upp?

Första meningen skvallrar om det: "Enligt en anonym källa som närvarade på Sony Computer Entertainment Europes årliga möte för anställda"...

Medlem

Men dåså


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Dom har säkert något finurligt planerat för PSP-versionen. Kan bli intressant, synd att man sålde sin PSP nu då med alla nya spel som kommer >_> Kanske blir en 3000 om ett tag. Motorstorm till PSP låter hur som helst helballt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Om det blir tillräckligt billigt köper jag men jag ser mest spel delen på PS3 som en bonus jag är igentligen ute efter Blue Ray funktionen.


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

PS3'an är jävligt prisvärd!

Kvalite rätt igenom..........

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

PS3'an är jävligt prisvärd!

Kvalite rätt igenom..........

Men är ändå lite dyr för de som bara vill spela spel o skiter i de andra onödiga funktionerna. =/

Medlem

Onödiga funktioner??? vad är det som är onödigt i en PS3 om jag får fråga?
Ända saken jag skulle kunna tänka mig är väl slotena för minnes kort men dom är väl inte med om man köper av dom billigare modellerna?

Kan du utveckla lite angående vad du anser är onödigt Exxo?

Medlem

Hmm, undrar om jag orkar vänta så länge.. jo det gör jag nog, har ju suktat efter en PS3 i snart ett år så kan lika gärna avvakta en stund till.

1
Skriv svar