God of War III-grafik gör Jaffe lyrisk

Robot
Medlem
God of War III-grafik gör Jaffe lyrisk

Fy fasen vad jag längtar efter det här!

1:an och 2:an var bland de bästa spelen jag spelat!

Medlem

Förra sommaren startade han tillsammans med Scott Campbell den nya studion Eat Sleep Play, vars första projekt med all sannolikhet blir Twisted Metal 3.

Fuck God of War, ge mig Twisted Metal.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Åh, ge oss gameplay! VILL SE IN-GAME BILDER! :<


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Så grymt bra som dom två tidigare spelen var så blir nog även det tredje ett garanterat köp

Medlem

ingen idé att andra företag ens försöker sig på såna där cinematics. blir bara epicfail när man jämnför mot blizzards

Medlem

Twisted Metal <3


signatur

Tempus fugit.

ptr
Medlem
Skrivet av lapa:

ingen idé att andra företag ens försöker sig på såna där cinematics. blir bara epicfail när man jämnför mot blizzards

tsss i mina ögon är hela blizzard epic fail jämfört med god of war. Bästa spelserien NÅGONSIN. fan vad jag älskar dom två spelen.

Medlem

"- It looks like a painting come to life - it's THAT good looking."

jaha? det säger ju mycket. vilken målning syftar han på?
jag är lite trött på att folk blir lyriska över grafik, vem bryr sig? spelet ska väl ändå vara roligt att spela, och inte vara en interaktiv och tråkig tavla.

Skrivet av moberg:

"- It looks like a painting come to life - it's THAT good looking."

jaha? det säger ju mycket. vilken målning syftar han på?
jag är lite trött på att folk blir lyriska över grafik, vem bryr sig? spelet ska väl ändå vara roligt att spela, och inte vara en interaktiv och tråkig tavla.

Haha, guuud vad dryg man kan vara då. Om du säger "shit vad de här spelet var snyggt, det ser precis ut som en film" så tror jag inte att man syftar på en svartvit gammal stumfilm från 30-talet.
Det är väl förövrigt klart att man inte vil att spelet ska vara som en tavla, men det får ju gärna se ut som en tavla(en vacker sådan vilket jag också tror att han syftade på).

Medlem

Blizzard är en av världens absolut mest framgångsrika speltillverkare. Underbart att höra folk benämna dem som ett "epic fail"-företag. Säga vad man vill om World of Warcraft, men maken till framgångsrika tillverkare finns det åtminstone inte mer än en handfull av.

Medlem

Visst God of war lär ju bli grymt bra, det nästan föväntar jag mig
Trots allt blev jag mest upphetsad av Twisted Metal 3, där snackar vi en grymt rolig serie med nårra kompisar

ptr
Medlem
Skrivet av nkepke:

Blizzard är en av världens absolut mest framgångsrika speltillverkare. Underbart att höra folk benämna dem som ett "epic fail"-företag. Säga vad man vill om World of Warcraft, men maken till framgångsrika tillverkare finns det åtminstone inte mer än en handfull av.

du glömde att läsa två ord: "JÄMFÖRT MED"

Medlem

Längtar


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av lapa:

ingen idé att andra företag ens försöker sig på såna där cinematics. blir bara epicfail när man jämnför mot blizzards

tsss i mina ögon är hela blizzard epic fail jämfört med god of war. Bästa spelserien NÅGONSIN. fan vad jag älskar dom två spelen.

Lol orka jämföra.

Inaktiv

Shit vad jag längtar
Ge oss nu lite in-game bilder så släcks vår törst lite. för att sedan växa .D

Medlem

Pics or it didn't happend.

Medlem

Ser framemot det här spelet faktiskt!

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av lapa:

ingen idé att andra företag ens försöker sig på såna där cinematics. blir bara epicfail när man jämnför mot blizzards

tsss i mina ögon är hela blizzard epic fail jämfört med god of war. Bästa spelserien NÅGONSIN. fan vad jag älskar dom två spelen.

sa inget om spelen, men antar att du ville dra ett hugg mot blizzard på sidan om

Medlem

Blizzard är riktigt duktiga på att göra fina cinematics men spelen i sig är sällan lika visuellt imponerande.

Medlem

Nja, blir nog ett tråkigt spel. 1an och 2an var ritkigt tråkiga i min mening. kanske var kul första gubbarna men sen blev det bara tjatigt o tråkigt. men twisted metal kan bli nåt!

Inaktiv

klen trailer.

men fan vad man längtar alltså.

Medlem

Jag vill se ingame gameplay nuuuuuuuuu! Jag vill se om grafiken är så magisk som han säger.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Twisted Metal 3?
TM3 finns till PSone, 4an också.
Så vart får ni Twisted Metal 3 ifrån?

1
Skriv svar