Fallout 3-patchar inplanerade

Robot
Medlem
Fallout 3-patchar inplanerade

Bästa spel 2008.
Gör en expansion, nu!

Inaktiv

Låter bra, buggigt var spelet men så brukar Bethesdas produkter vara. Expansion vill jag gärna se med, tycker de lyckats bra och att de har mycket mer att erbjuda i "sin" Fallout-värld. Bethesda har varit bra på expansioner tidigare så ser ljust ut som jag ser det.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Jag har inte stött på så många buggar, bara en som var spelförstörande.
Dels har jag hittat lite missar i stora stenhögar där man kan komma in i en sten på nått mystiskt sätt, men man har lätt kunnat ta sig ut igen. Sen var det en fysikbugg där en sån där turbo-björn (kommer inte ihåg vad de heter) hoppade på en kundvagn och flög 20m upp i luften.

Det värsta är en bugg med Mysterious Stranger perken, den som gör att det kan komma nån Dick Tracy kille och döda fienden när man använder VATS. Det buggar sig ibland så att man fastnar i VATS och måste ladda om spelet.

Medlem

Gutt. Men ge oss SDK.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

det är väl tradition med fallout att vara buggigt

Medlem

Hittade inga buggar när jag spelade.. men vissa grejer går förbi obemärkta, typ att något vapen/rustning inte har de stats som de egentligen ska ha osv. GOTY är det iaf helt klart


signatur
Testpilot

haha vet inte om det är en bugg men ganska irriterande då man snackar med nån eller lyssnar och de pratar i munnen på varandra då man råkat trigga nån NPCs snack snurra samtidigt som de körs nån konversation i bakgrunden.

Medlem

Fallout 3 är ett av dom bättre spelen jag spelat och ja det är jävligt likt Oblivion men liksom varför ändra något som funkar?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Fallout 3 är ett av dom bättre spelen jag spelat och ja det är jävligt likt Oblivion men liksom varför ändra något som funkar?

va? det är ju inte alls likt Oblivion? förstapersonsvyn är väl det enda egentligen men isåfall så är väl alla fppspel likt Oblivion.
På tal om patch så kanske de implementerar trophies till ps3? För varför de sket i att lägga in dem är helt ologiskt, då de redan har jobbet gjort eftersom det finns achievements

Inaktiv
Skrivet av c-row:

Jag har inte stött på så många buggar, bara en som var spelförstörande.
Dels har jag hittat lite missar i stora stenhögar där man kan komma in i en sten på nått mystiskt sätt, men man har lätt kunnat ta sig ut igen. Sen var det en fysikbugg där en sån där turbo-björn (kommer inte ihåg vad de heter) hoppade på en kundvagn och flög 20m upp i luften.

Det värsta är en bugg med Mysterious Stranger perken, den som gör att det kan komma nån Dick Tracy kille och döda fienden när man använder VATS. Det buggar sig ibland så att man fastnar i VATS och måste ladda om spelet.

Katapultbjörnarna är ingen bug, de är en fin deluxefeature som fått mig att bryta samman av skratt 2 ggr. Om de "fixar" det så blir jag mycket ledsen.

Medlem

Är det inte ganska självklart att dom jobbar på patchar till ett nysläppt spel?

1
Skriv svar