Inaktiv
Inaktiv

precis vad jag sa sist, men varför ligger det här i en ny tråd?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

MS go home!!


signatur

R.I.P The_maxx

MFC
Medlem

MS is a disease....


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

som vanligt ska man ta allt som sägs med en nypa salt även sånt som är negativt mot microsoft.

Och när en linux nisse säger nått så är jag extremt skeptisk med tanke på att värre ms hatare får man leta efter.

Däremot om en serös person med inga speciella anknytningar mot vare ms eller linux då kan man ta det mera seriöst men givetvis med en nypa salt .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

är det inte bra att bedömma trovärdigheten på andra meriter än att någon hatar/älskar något? (hint: även hat kan vara legitimt.)


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

Visst, men starka känslor kan blända även den bäste.

Inaktiv

men vad har det med min fråga att göra?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

är det inte bra att bedömma trovärdigheten på andra meriter än att någon hatar/älskar något? (hint: även hat kan vara legitimt.)

jovisst kan det vara det , i detta fall så är inte denna linux killens hat legitimt imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

jag ser inget hat till att börja med (om du menar ubuntukillen), och att detta är en vanlig strategi från microsofts sida är ingen direkt hemlighet; se andra tråden.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

1
Skriv svar