Medlem
Crysis.nu

Svensk sida om #Crysis. Om spelet behöver en svensk fansite återstår väl att se...

Sen så kan jag ju passa på och fråga om det finns någon med färgsinne här, passar det gröna eller kan man byta ut det mot blått utan att det bli för blått?

http://www.crysis.nu/

Inaktiv

grönt var soft för ögonen, men experimentera lite med nyansen kanske så den matchar djungeln bakom, så känns det kanske bättre


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Jag gillar färgerna, gör det bekvämt för ögonen att vila på
Ganska bra sida, inte för flashig


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

MFC
Medlem

helt ok tycker jag..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

ser trevligt ut, två förslag:

1. gör menylisten lite "plattare", så att det är lika mycket utrymme ovanför texten som under.

2. gör länktexten grön.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv
Skrivet av PinkElephant:

Svensk sida om #Crysis. Om spelet behöver en svensk fansite återstår väl att se...

Sen så kan jag ju passa på och fråga om det finns någon med färgsinne här, passar det gröna eller kan man byta ut det mot blått utan att det bli för blått?

http://www.crysis.nu/

Snygg sida, men när man (läs: jag) går in på den så får man en tungande känsla av lite innehållsfattighet! Vet inte riktigt vad det beror på, troligtvis lite utav designen med "ramen" runt som bara en svart kant eller bakgrunden :S Nja, nått är det iaf...

Medlem

Gillar färgerna ger en vilande känsla som några sagt redan.

Inaktiv

Fin sida, denna kommer ja besöka oftare ;).

Medlem

Tack för feedbacken allihop

Skrivet av Alcr:

Snygg sida, men när man (läs: jag) går in på den så får man en tungande känsla av lite innehållsfattighet! Vet inte riktigt vad det beror på, troligtvis lite utav designen med "ramen" runt som bara en svart kant eller bakgrunden :S Nja, nått är det iaf...

Ja... tror jag förstår vad du menar... Och tanken är att det vita mellanrummet ska fyllas ut med något intressant, istället för enbart text... Kanske kan få bort den känslan lite... Fast å andra sidan vill jag inte ha för mycket jox heller...

1
Skriv svar