Final Fantasy XI expanderar

Robot
Medlem
Final Fantasy XI expanderar

Det var faktiskt oväntat.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tänk att det spelet fortfarande är igång. Det trodde man inte.

Medlem

Tycker inte det är så oväntat. FFXI var och är ju trots allt populärt. Själv spelade jag detta djävligt mycket.

Fast en halv miljon aktiva spelare låter som överdrivet tycker jag. Det var väl en halv miljon för några år sen snarare :b

Medlem

En halv miljon aktiva användare är nog ett krav för att ett MMORPG ska ha levt kvar Jag blir sugen på att plocka upp spelet igen, men jag har inte spelat på snart 2 år xD

Medlem

FFXI, trevligt spel, önskar jag hade tid att spela. Men blev bara lvl 17 DRK

Medlem

Någon som spelar FFXI och har key till trial? Vill verkligen prova något annat än WoW.

Medlem

Bästa MMO't helt klart och då har man spelat/testat dom flesta mmo's som kommit ut, kan räkna mig till WoW veteranerna både pre och post-tbc, men FFXI är det enda man kommer tillbaka till igen och igen <3

Känslan att man byggt upp och åstadkommit något är fantastisk och unik bland mmo's.

Ser fram emot dessa expansioner samt patchen nu i december.

75 BLM, RNG, PUP xD

Medlem

Inte så underligt att de har 500,000 spelare kvar, med tanke på hur stort det är i Japan. Utan tveckan det bästa MMORPG som någonsin har gjorts.

@Rolle: Du kan hitta 14-day trial här: http://ff11europe.com/index_en.html

1
Skriv svar