World of Warcraft fyller fyra

Medlem
World of Warcraft fyller fyra

Wow lever inte länge till om dom håller på såhär... Man levlar skit mycket snabbare o sånt shiet..

Medlem

Jag tycker det tar alldeles lagom tid att levla så som det är nu. WoW kanske inte är något för hardcorespelarna men för oss som bara har tid att spela kanske en halvtimme per dag är WoW det perfekta MMORPG:et. Och det är väl därför de har så många spelare också. Själv kommer jag säkerligen spela det många år till. Grattis WoW och grattis Blizzard!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Å andra sidan har dom fler spelare än någonsin, jag gissar på att det kommer betala sig att ha servrarna uppe längre än 2013 men då lär spelarantalet ha sjunkit rejält.

Medlem

Varför skulle Wow dö bara för att man levlar snabbare? Det som är ändrat är hur mycket exp man behöver för att gå level 1-60, nu 1-70 tror jag. Hur många tror du skulle orka dra upp en ny gubbe om det tog lika lång tid som för 3-4 år sen? Tänk efter lite nästa gång..

Medlem

Bästa av allt vore att låta stormare uppfinna tidsmaskinen igen och ta sig till år, tja vad det nu kan vara, 89 kanske, och fixa bort vissa personer som ligger bakom denna tarvliga idé till spel.

Medlem

Wow, 4 år går snabbt! Känns som om det var igår polarna var "sjuka" för första gången^^

Medlem

dom måste komma med nånting helt nytt allt går ju bara ut på att raida sånt nu:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av miffot:

dom måste komma med nånting helt nytt allt går ju bara ut på att raida sånt nu:/

Det är ju hela idéen med WoW och en vid majoritet av MMORPG spelare tror att raids är hela grejjen med ett MMORPG... Tycker det är väldigt tråkigt och hoppas verkligen på lite ändring i nya spel, även om det inte ser bra ut dom närmsta åren.

Medlem

Tråkigt spel...men går nog inte i graven på ett tag...så många addicts

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Bästa av allt vore att låta stormare uppfinna tidsmaskinen igen och ta sig till år, tja vad det nu kan vara, 89 kanske, och fixa bort vissa personer som ligger bakom denna tarvliga idé till spel.

fjant...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

World of PetCraft:P

Medlem

Kanske dags att fixa så det går att betala med kreditkort?

Medlem

World Of Warnerds!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Alla blablabla, orka att ni bryr er om ni tycker att det är så tråkigt ^^

Medlem

Hur många expansioner blir svårt att avgöra. Enda stora skillnaden med ett alldelens nytt WoW aka WoW2 vore iofs en stor grafisk uppdatering. Vilket kan splittra hela communityn! "Det var bättre förr!" ett bra exempel är typ CS 1.6 > CSS (fail)

Går ju inte i längden heller att släppa expansion efter expansion och tillslut är man tvungen att bli 120 för att vara på den högsta leveln. Dvs det kommer ta alldelens för mycket tid att levla innan man får uppleva den egentliga "content" man betalar för. Iofs kan dom ju döda WoW och endast hålla uppe WoW2 serverar ifall det blir ett helt nytt spel någon framöver.

Medlem

Bara jag som tycker att spelet kan vara underhållande innan maxlevel?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Vad kan man göra med den lilla isbjörnsungen?

Medlem

Jag förstår inte varför alla som inte gillar WoW måste klaga på det hela tiden? Samma sak var det förut med folk som inte gillade CS. Sluta upp med detta eviga klagande, folk spelar vad dom vill och olika personer tycker olika saker är kul så varför tjafsa om det? Tror knappast man kan ändra någons åsikt om att spelet är kul bara genom att lägga inlägg efter inlägg för att försöka bevisa att det är ett tråkigt spel.

Medlem
Skrivet av Lundis:

Vad kan man göra med den lilla isbjörnsungen?

En jacka.

Inaktiv

Jag spelar det för det finns inget annat som håller mer än 20 timmar. oftast får jag lätt migrän av WoW.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

Hur många expansioner blir svårt att avgöra. Enda stora skillnaden med ett alldelens nytt WoW aka WoW2 vore iofs en stor grafisk uppdatering. Vilket kan splittra hela communityn! "Det var bättre förr!" ett bra exempel är typ CS 1.6 > CSS (fail)

CSS var mer än bara en grafikuppdatering

Medlem
Skrivet av Rotab:

Kanske dags att fixa så det går att betala med kreditkort?

Har inte det gått hela tiden? O.o

Inaktiv
Skrivet av Rotab:
Skrivet av GooGeL:

Hur många expansioner blir svårt att avgöra. Enda stora skillnaden med ett alldelens nytt WoW aka WoW2 vore iofs en stor grafisk uppdatering. Vilket kan splittra hela communityn! "Det var bättre förr!" ett bra exempel är typ CS 1.6 > CSS (fail)

CSS var mer än bara en grafikuppdatering

Ja, det blev mkt sämre....

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Bara jag som tycker att spelet kan vara underhållande innan maxlevel?

Nae, jag tyckte det med, det var när jag kom upp till (dåvarande högsta) lvl 70 som jag tröttna och la av. Hela vägen fram dit va oftast svin kul!


signatur

Hobbits = fun

Inaktiv

Grattis Blizzard.


signatur

synden FX - Graphic design

Medlem

Gz till Blizzard! MMORPGs Microsoft^^

Wow känns så.. gammalt.
Nej, det slutade jag med strax efter första expansionen.

Medlem

Senaste expansionen har fått mig att tröttna helt, TBC tillförde mycket mer varierande material. Dom recyclar för mycket i denna, samma modeller men i kanske nån annan färg, questsen är om möjligt ännu tråkigare än vanligt (alltid nått quest item som man får leta efter i sitt inventory, som ska användas på nån speciell mob eller på något visst ställe).

Att spela te.x Fallout3 och sen spela WoW är svårt, man blir lätt bortskämd med hur roliga quets är i singelplayer RPG's jämfört med det monotona harvandet i WoW..


signatur
Inaktiv

detta blir de sista expansionen skulle ja tro sedan så kommer de ett helt nytt lir wow känns och ser ganska dött ut.
hoppas blizz lär sig av sina misstag och ger lite mera än gear och boss raider

12
Skriv svar