Yngwie Malmsteen i Rock Band

Medlem
Skrivet av WaltX:

Jävlar, det här blir tufft på gitarr.

Word

Medlem
Medlem

Vilken jävla pajas han e.


signatur

Tempus fugit.

Skrivet av Greger:

Tror nog Mikey Dee (stava?) trummisen i Motörhead är mer av en rockstjärna än vad Yngwie Malmsteen någonsin varit. Turnerar man med Lemmy får man nog räkna med ett och annat.

Ja om man anser att dricka en 75:a Whiskey när man vaknar är "rockstjärnigt" så visst.
Att däremot vinna en rocktävling med gratis skivkontrakt i Sverige när man är 17-18 tacka nej packa ner Stratocastern och dra till USA med knappt ett öre på fickan för att slå igenom ett år senare som en av den mest populäre/efterhärmade/nyskapande -gitarrist-Kompositör genom tiderna.
Det tycker jag är Rock ´n´ Roll8)

Enligt min mening (och jag vet att det är svårt ibland att höra igenom alla toner) så har Yngwie det mest unika och bästa känslan o ton kontroll som någonsin har hörts

Håller dock med att hans skivor från 80-talet var dubbelt så bra som de är nu och "Unleash the Fucking Fury" var inte bra alls

Yngwie malmsteen´s Rising Force skivan den första ger mig fortfarande ståpälls varje minut den spelas:heart:

+ att det fasiken är på tiden att lite rock/metal spelas i ROCK band eller guitar hero

är massa skit man aldrig hört talas om.
Ta Aerosmith tex 3 eller 4 av låtarna på deras samling skiva var med o resten skit man alldrig hört talas om om man som jag gillar deras 80-90 tals låtar som Eat the Rich, Loving in a elevator etc

Ge oss AC/DC eller nåt:up:
Jaja slutgnällt från min sida ha det bra o GOD JUL;)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

MFC
Medlem

Yngwie Malmsteen är unik.. men han faller inte i min smak dock. Men han är grym, världens bästa gitarrist på många sätt men inte alla!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

12
Skriv svar