Lost, är Lost eller ikke?

Medlem
Lost, är Lost eller ikke?

Läste och hörde att Lost äntligen har fått ett slutdatum. vilket år har jag glömnt, men det var flera ÅR ifrån nu

Nån mera än jag som har mer eller mindre tröttnat?
1 sessongen älskade jag, helt otroligt härligt
2, helt okej då man äntligen börar få veta saker, men va fasen, det är ÅR kvar, och ärligt talat har jag tröttnat på sjävla konceptet nu, tiden i programet är otroligt seegt. ibland kan det gå 45min ett helt avsnitt och det händer inget :/

jag har helt klart tröttnat på Lost, då det känns mera som att dom vill mjöka pengar ur Lost, än att skapa en bra serie som man såg i S1.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ofta det som är problemet med amerikanska serier av Lost "sorten", man vill mjölka på det så länge som möjligt.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

jag tröttnade ett tag, men nu börjar den bli spännande igen. det känns däremot tveksamt om jag kommer orka kolla fram till 2009-2010 när den slutar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

De senare avsnitten har mer handlar om drama mellan de olika karaktärerna som vilken såpa som helst.
Men huvudstoryn är ju fantastiskt bra! Jag tycker fyra säsonger skulle vara klart tillräckligt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

De senare avsnitten har mer handlar om drama mellan de olika karaktärerna som vilken dokusåpa som helst.
Men huvudstoryn är ju fantastiskt bra! Jag tycker fyra säsonger skulle vara klart tillräckligt.

Mmm det är nått jag satt och tänkte på i onsdags.
Tycker det är riktigt tråkigt :/ Lost handlar imo om ön, och dess hemligheter, jag har aldrig gallat "drama" mellan olika folk, och gör det inte heller i Lost, sluta prata med varandra och ta reda på saker om ön!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Lost kommer inte ha en enda tittar kvar till slut, den har redan gått för länge tycker jag.


signatur
Medlem

2010 tror jag datumet var. Och jag har aldrig gillat Lost, men det låter som om dem tagit det för långt nu.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag tycker att Lost är bra och hoppas att nästa säsong är den sista. Tycker inte om en sak och det är alla bakgrunds historier, det hade räckt om dom var med i säsong 1. Dock så skulle jag vilja se mer av det svarta monstret/dimman eller vad man ska kalla den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Offtopic, liten snabb inflikande kommentar bara.

Nya Star Trek filmen får samma Director som Lost´s. Thumbs up!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Har aldrig gillat detta "Lost", tycker det jag sett av serien vart riktigt löjligt


signatur
Medlem

Jag håller fortfarande fast vid att medan serien kan kännas seg just nu, kommer den efter sin avslutning att betraktas en av de mest välplanerade i tv-historien.

Visst, den är alldeles för långsam för tv, men om tio år när nytt folk sträckser alltihopa för första gången på en hologramskiva, kommer betyget att höjas ännu mer eftersom att tålamodet inte prövas lika extremt.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Håller med om att det börjar bli lite lång tråkigt, men jag kommer ändå att fortsätta kolla.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

supertank och iceman: jag kollar på avsnitten enligt amerikanskt schema så vi tänker nog inte på samma avsnitt


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

ooh flera år till, nu blev jag glad. Om det fortsätter som det gör nu är det kanon. Själv tycker jag också att det är som bäst just nu.

Medlem

Fan, lost är bättre än någonsin, frågor hela tiden. Underbart.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Första säsongen var bra, sen gick det utför direkt.

Entourage > *

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

supertank och iceman: jag kollar på avsnitten enligt amerikanskt schema så vi tänker nog inte på samma avsnitt

Jag med. Missförstå mig inte nu, jag tycker Lost är jävligt spännande och kommer absolut fortsätta att följa det.

Saken är den att jag t.ex. inte kan bry mig mindre vem som har gjort Sun med barn


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Hwergelmer:

supertank och iceman: jag kollar på avsnitten enligt amerikanskt schema så vi tänker nog inte på samma avsnitt

Jag med. Missförstå mig inte nu, jag tycker Lost är jävligt spännande och kommer absolut fortsätta att följa det.

Saken är den att jag t.ex. inte kan bry mig mindre vem som har gjort Sun med barn

men hela grejen med Locke som de håller på med nu är ju spännande tycker jag


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Varför tycker ni att serien hållit på för länge? Det är väl det bästa som kan hända en bra serie, att den fortsätter länge.

Inaktiv
Medlem

Har slutat kolla helt nu, Första sesongen va riktigt spännande och början på 2an med. Sen gick det bara utför

Kan föresten säga att det samma händer med 24!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Jag tycker att Lost är bra och hoppas att nästa säsong är den sista. Tycker inte om en sak och det är alla bakgrunds historier, det hade räckt om dom var med i säsong 1. Dock så skulle jag vilja se mer av det svarta monstret/dimman eller vad man ska kalla den.

Mm håller med, att det var bakgrunds historier i S1 var väll okej, men att man hela tiden får se det, snacka om ett trix för att "spara tid" ogillar det skarpt.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Grejen är ju att mycket av det som har hänt innan dom kom till ön är en stor del av handlingen, att inte visa tillbakablickar skulle man gå miste om en väldigt stor del av lost. Sen kommer det varje säsong (än så länge) nya karaktärer, att bara visa tillbakablickar i första säsongen vore svårt.

Inaktiv

Jag tycker Lost e ok från avsnitt till avsnitt. Men en 3 år till ? nej tack.

Medlem

tycker att avsnitten har blivit bättre faktiskt, men det är ändå samma trend som gäller: nåt skumt händer som man inte får redan på vad det är, efter 10 avsnitt får man veta vad det är samtidigt så dyker det nånting annat skumt upp som man får veta senare vadfan det är osv...

men jag kan tyvärr inte sluta kolla på Lost, den är beroendeframkallande precis som alla andra serier, och alla serier har en trend som upprepas hela tiden
ta Prison Break tex. just när man tror "oj nu kommer det skita sej totalt" så lyckas Scofield rädda sitt skinn på det mest ofattbara sätt.

Serier jag följer just nu: Lost, Prison Break, The Ultimate Figher och nyligen Daybreak
my life sucks

Medlem

Ja nu dom senaste avsnitten har det iaf tagit lite fart.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Dom bara bygger på hela tiden, först fanns det bara några få personer på ön nu finns det en hel koloni. Hur kunde dom ha missat det?!... Skit serie är vad jag säger, titta på Heroes istället och koppla av.

Medlem
Skrivet av Loading:

Dom bara bygger på hela tiden, först fanns det bara några få personer på ön nu finns det en hel koloni. Hur kunde dom ha missat det?!... Skit serie är vad jag säger, titta på Heroes istället och koppla av.

Ön är inte särskilt liten om du inte märkt det. Plus att dom andra ofta befinner sig på en annan ö.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av ReDog:

Har slutat kolla helt nu, Första sesongen va riktigt spännande och början på 2an med. Sen gick det bara utför

Kan föresten säga att det samma händer med 24!

Ja utför går det verkligen inte, det håller alla som ser serien med om.
Jag såg just finalen, och jag kan säga att det var dom bästa 1h20m av tv jag sett. Lost har blivit underskattat efter avsnitt 2-6 av säsong tre som många ogillade, det tappade i tittarsiffror efter det trots bra och evigt stigande kvalité i avsnitten 7-18 till i närmast astronomisk kvalité i dom 5 sista. Enligt mig är säsong tre bätter än den älskade säsong ett.
Vilken underbar drama, action, mystik och djup story.
Den sämsta perioden var antagligen omkring avsnitt 3-13 av säsong två, som du säger redog.

Inaktiv

aa finalen var sjukt bra, men jag tycker iofs att säsong 3 har hållit samma klass hela tiden, finalen är dock ett undantag eftersom alla säsongsfinaler har varigt de alla bästa avsnitten i Lost, och dom tycks bli bättre efter varje säsong.

12
Skriv svar