Gabe Newell om berättande i Left 4 Dead

Robot
Gabe Newell om berättande i Left 4 Dead
Inaktiv
Gabe Newell om berättande i Left 4 Dead

Skulle vara mer intressant om de kommer fortsätta stöda spelet med mer gamemodes och maps samt campaigns..

Iaf mer gamemodes, och kanske map editor som är enklare än hammer.. För just nu är det väldigt lite innehåll.

Medlem

Hur man rör musen? Quake-räv som man är så brukar det vara ett jävla liv på min musmatta iaf, varesig jag är vettskrämd eller lugn. Kan tänka mig att detsamma gäller för polarna man lirar med Men men, svåraste svårighetsgraden är ändå tillräckligt utmanande i min värld. Annars har man ju alltid console att leka med

Skall bli jävligt intressant att ge sig på Hammer när man får tid! Det var ett jäkla tag sen sist.

Medlem

En SDK med tutorials (FÖRSTA GÅNGEN EVER?!) kommer. De kommer också att uppdatera spelet löpande i minst ett år.

Medlem

Det där är jättebra nyheter Mikzarn, tror nog jag skall pilla lite med hammer. Var många år sedan sist.

Medlem

Sweet! Valve har lyckats igen med ett bra spel!

När kommer recensionen då?

Medlem

Jag känner inte av något "berättande" i Left 4 Dead. Vad menar de egentligen? Hur uttrycker sig detta "berättande" i spelet?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Skrivet av skribb:

Jag känner inte av något "berättande" i Left 4 Dead. Vad menar de egentligen? Hur uttrycker sig detta "berättande" i spelet?

Alla textmeddelanden som survivors skrivit ner på väggarna innan huvudkaraktärerna kommit dit!
Kolla till exempel i ett safe-room vad som står där

Inaktiv

Jag tycker spelet blir tråkigt om man kör för mycket... Man vill liksom ta en break efter varje kampanj och man känner att det är nåt som saknas även om det var underhållande för stunden. Skulle nog ge spelet en 3:a eventuellt 3.5 men inte mer än så.

1
Skriv svar