Far Cry 2 utökas med nytt innehåll

Robot
Inaktiv
Far Cry 2 utökas med nytt innehåll

Kommer förmodligen aldrig orka installera om det här spelet igen.

Medlem

Ytterligare ett bevis att PC som spelmaskin inte är värt ett skit längre, fy fan!!


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Hur PcG kunde ge detta 94% skulle vara intressant att veta.

Medlem
Skrivet av mullins:

Hur PcG kunde ge detta 94% skulle vara intressant att veta.

Du får väl fråga dem.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Tur man äger PS3 versionen då.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Ytterligare ett bevis att PC som spelmaskin inte är värt ett skit längre, fy fan!!

Sörj inte, spelet var komplett värdelöst.

Medlem

Jaha, om de gör så här så kan Ubisoft kiss my ass. Köper aldrig ett spel med deras logo.

Medlem

Silenced Shotgun?
Fy fan vad dåligt.
DET FINNS INGA LJUDDÄMPADE SHOTGUNS UBISOFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Silenced Shotgun?
Fy fan vad dåligt.
DET FINNS INGA LJUDDÄMPADE SHOTGUNS UBISOFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Går ju att modda en,


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

^- Det där är ju ingen riktig shotgun väl?

EDIT: I filmen alltså, var väl mer åt hemmabygge-hållet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Och detta ska man då betala för? Eller är det gratis?

I vilket fall så var detta ett riktigt skitspel. Att dom struntar i att fixa de allvarliga brister som halva globen har tjatat om sen release först gör dom bara mer till idioter. Dom kan gott och väl skita i PC-releasen! Det är ju just sånt här skräp som uppmanar folk till att piratkopiera.

Medlem

Det finns hagelgevär med ljuddämpare, förstår dock inte meningen med dem då de fortfarande låter jäkligt mycket.
http://www.youtube.com/watch?v=8j5P0LXemAA

Medlem

silenced shotgun in my ass... hur hade de tänkt få patent på den då??


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Anledningen sånt inte kommer till pc är för att det kostar pengar, samma sak med dead space. finns massor med nya coola vapen och kostymer till konsoller för att det kostar pengar. Antagligen hade alla väl till pc crackat så man inte hade behövt betala.

Inaktiv

94%... Seriöst? PC Gamer NO MORE!


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Anledningen sånt inte kommer till pc är för att det kostar pengar, samma sak med dead space. finns massor med nya coola vapen och kostymer till konsoller för att det kostar pengar. Antagligen hade alla väl till pc crackat så man inte hade behövt betala.

Patchar ska inte kosta pengar.

Medlem

Hoppas verkligen att de tänker om och släpper det till PC versionen också. Sen har jag inget emot att vara i minoritet för jag tyckte om detta spelet.

Medlem

"Tillhör du minoriteten som faktiskt uppskattade spelet" skrev han. Herr Mikael Fröding, du kanske som recensent bör hålla dig aningen mer objektiv om du vill behålla trovärdigheten. Trångsynt och bittert.

Medlem
Skrivet av Wahlstrom:

silenced shotgun in my ass... hur hade de tänkt få patent på den då??

jorå det finns, kolla på youtube eller nåt.

Medlem

gratis?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av darknshy:

94%... Seriöst? PC Gamer NO MORE!

PC Gamer UK och möjligtvis US. Svenska gav dock 85% (har jag för mig), vilket inte är så dåligt det heller iofs.

Hur som helst så är jag inte förvånad att inget kommer till PC versionen. Ubisoft har ju sen länge försummat PC:n som spelplattform. Kolla bara hur de sparkade sina hardcore-fans i kulpåsen med R6 Vegas, hur de flummar med DRM, och hur usel deras support är.

Medlem

tycker dom ska fixa savegame felet istället -.-

Medlem
Skrivet av Dödsapan:

"Tillhör du minoriteten som faktiskt uppskattade spelet" skrev han. Herr Mikael Fröding, du kanske som recensent bör hålla dig aningen mer objektiv om du vill behålla trovärdigheten. Trångsynt och bittert.

Trångsynt? Till skillnad från dig så verkar han ju ha bra koll på de otäcka åsikter som dagligen vädras om detta spel på forumen iaf

Medlem

asså ubisoft verkar ju fasen va ett gäng självgoda muppar som inte fattar vad dom gör för fel.
det är inge fel på varken fordonsparken eller vapenarsenalen,
felet ligger snarare i att ståryn inte håller,röstskådisarna för dåliga
och att alla man möter anfaller dig vilket gör spelet ointressant.
Att man dessutom dissar pc versionen gör ju inte saken bättre:down:


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av darknshy:

94%... Seriöst? PC Gamer NO MORE!

PC Gamer UK och möjligtvis US. Svenska gav dock 85% (har jag för mig), vilket inte är så dåligt det heller iofs.

Hur som helst så är jag inte förvånad att inget kommer till PC versionen. Ubisoft har ju sen länge försummat PC:n som spelplattform. Kolla bara hur de sparkade sina hardcore-fans i kulpåsen med R6 Vegas, hur de flummar med DRM, och hur usel deras support är.

Visserligen, men dom skyltar inte med villket PcG som recenserade det.. och 85% låter lite för högt det med

Medlem
Medlem

Mitt största misstag någonsin, skulle ha väntat ett tag och läst mer. Då hade jag aldrig köpt skiten! Ubisoft skärp er, fixa spelet! Har varit inne på deras forum och poängterat massvis med brister men ingen respons alls!....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Far Crap 2 så illa är det nästan.


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem

HAHHA! nu börjar detta "bojkotta-pc" skiten gå för långt. Snart får vi inte ens spel till PCn roflbollar på ubisoft. Det extramaterialet skulle vart med från början imo.

123
Skriv svar