>>|'Stor MultiGameklan'|<<

Inaktiv
>>|'Stor MultiGameklan'|<<

Det har legat nere en bra stund nu. men nu så börjar det ta fart på allvar!

Vi startar upp en STOR multigameklan. Vi ligger fortfarande lite i vaggan men är på stor väg.
Vi har stora diskutioner med folk från Starka sponsorer, kommunen, hulebäcksgymnasiet m.m. och ska köra igång en klan för alla spel och gamers där ute. Med hjälp av olika kommunfolk (datalärare, datatekniker m.m.)

Vi kommer gå ut med info i ett blad som når över 50.000 människor m.m. Och vara med i en stor tidning.

Målet med detta är starta något som tidigare saknats i onlinespelandet i Sverige. Vi jobbar starkt på detta med iblandning av elever på hulebäcks data-linjer och kontakter i datavärlden.
Vi vill att denna klanen inte ska vara som alla andra. Denna klanen ska vara proffsigare i utförandet med ett starkt ansikte utåt gentemot sponsorer m.m.
Med ordet proffsigare betyder inte det att vi bara söker elitspelare m.m. utan bara att klanen/föreningen sköts proffsigt och snyggt! Det finns idag allt för många klaner i olika spel som förlöjligar sig med konstiga namn och uppföranden så man förstör inlockandet av stor sponsorer i spelvärlden.

Vi söker:

¤ Alla sorts människor som vill vara med och bygga upp detta.
¤ Alla sorts gamers (Behöver inte vara elitspelare)
¤ Webmasters & Forumsadmins (För att bygga & underhålla hemsidan vi har)
¤ Ledartyper
¤ Webdesigners m.m.
¤ Spelsektioner som vill ingå i detta (ex: Bf2 infantry sektion)

För mer info och intresseanmälan: Skriv här eller kontakta mig på X-FIRE: trakorio , E-mail: trakorio@gmail.com

P.s. Är det något ni undrar över (för jag kan inte skriva ner alla info och detaljer här för det hade blivit för stort) så fråga mig gärna om det!

Medlem

"what's in it for me?"
Låter bra det där, antar att man får komma från varsomhelst också?

ÄR det möjligtvis så att ni har studiecirkelaktig grej och vill tjäna grova pengar? ^^
Jag är intresserad vilketfallatt


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Famest är också riktigt intresserad, kan hålla igång forum plus att jag har varit gamer så länge jag kan minnas så jag har en del erfarenhet av klanspelande/management :)!

Medlem

Va heter eran multigamingklan?


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Vill ni veta mer så kontakta mig på:

x-fire: trakorio
e-mail: trakorio@gmail.com

Medlem

ist för att bara skriva de? anyways så panksar ja CL i TF2 klanen!


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Vi ska ha ett möte snart så det är bra om ni addar mig!!

Jag sitter i möten varje dag med kommunfolk, sponsorer m.m.

Inaktiv

Jag kan vara med för spelandets skull. Har även begränsade kunskaper i HTML och JavaScript.

Om ni funderar på att upprätta en sektion med Playstation 3 så är jag helt klart med på att ta lite ansvar där

msn & mail: skarznik@hotmail.com
xfire: skarznik


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv
Skrivet av SkarZnik:

Jag kan vara med för spelandets skull. Har även begränsade kunskaper i HTML och JavaScript.

Om ni funderar på att upprätta en sektion med Playstation 3 så är jag helt klart med på att ta lite ansvar där

msn & mail: skarznik@hotmail.com
xfire: skarznik

bara att adda mig så snackar vi vidare!

Medlem

Jag vill vara med!!:D är trött på att bara spela cs o DOTA med polarna.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Tja, vafasen. Eftersom jag lagt ner allt annat vad gemensamt spelande heter (förutom med kompisar då) så kan jag tänka mig vara med.
Kan gärna tänka mig vara med i en cs-klanen (om ni nu ska ha en sådan), bara jag inte behöver ha ledarrollen.
IRC-kanal?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Asså!! Lägg till mig på x-fire då gubbar!

Medlem

Men jag har inte x-fire. IRC?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

Men jag har inte x-fire. IRC?

adda mig på MSN då?

Har ingen IRC just nu! (eftersom klannamnet ej färdigt) men det kommer

http://www.xfire.com

Medlem

Jag vill lira bf2, finns det plats? Måste jag göra något annat än att bar alira bf2 ibland så tror jag inte att jag vill. Ta infon i denna tråden orkar inte hålla på adda folk på msn jämnt.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

har skickat ett snabbt mail, men jag kan hjälpa till som webmaster, forumadmin och webdesigner utöver att spela i klanen då

Medlem

Jo jag kan också vara forumadmin för jag tycker om att bestämma över folk brukar inte få göra det i vanligafall så forumadmin skulle passa mig som hand i handsken. Kommer dock troligen vara otrevlig men ganska rättvis. Eller njae.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Döp skiten till Leag Of FZ o få lite spons o grejjor


signatur

I'm the best around...

Inaktiv

Platser börjar fyllas inom byggandet m.m.

För ni som är intresserade och inte kontaktat mig än, hör av er så snart som möjligt så tar vi ett snack ochh ni får veta mer.

Medlem
Skrivet av trakorio:
Skrivet av Budolicious:

Men jag har inte x-fire. IRC?

adda mig på MSN då?

Shure thing, adress?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv
Medlem

Vad är poängen med en "multigamer klan"? Varför försöka starta klaner i spel man inte ens spelar?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

För att det ska finnas folk att snacka och ha kul med utan att begränsas av vilket spel man spelar.

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]För att det ska finnas folk att snacka och ha kul med utan att begränsas av vilket spel man spelar.

Ah... som ett spelforum typ FZ ungefär då?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

MultiGame klan = klan med olika sketioner (som en förening) där man kan spela de spelen man vill utan att behöva byta klan m.m.

Sedan finns det tusen andra orsaker och fördelar varför man skapar en multigameklan som jag inte orkar skriva ner här.
Utan bara tänk till lite så kommer du säker på många orsaker och fördelar.

Medlem
Skrivet av trakorio:

MultiGame klan = klan med olika sketioner (som en förening) där man kan spela de spelen man vill utan att behöva byta klan m.m.

Sedan finns det tusen andra orsaker och fördelar varför man skapar en multigameklan som jag inte orkar skriva ner här.
Utan bara tänk till lite så kommer du säker på många orsaker och fördelar.

Jag kan komma på många orsaker och fördelar med en massa medlemmar för din del som grundare av denna klan...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Om du bara ser fördelar för mig som ledare/startare av detta så ser du inte det hela.

Men nog med detta nu. Är man inte intresserad så är man inte. Då behöver man inte heller skriva och lägga sig i.

Vi har ingen som helst brist på folk som är kunniga och vill hjälpa till. Folk hör av sig till mig dagligen. Folk som vill vara med och utveckla detta till något stort och positivt.

Medlem

hör av mig när ja får se en hemsida


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av trakorio:

Om du bara ser fördelar för mig som ledare/startare av detta så ser du inte det hela.

Men nog med detta nu. Är man inte intresserad så är man inte. Då behöver man inte heller skriva och lägga sig i.

Vi har ingen som helst brist på folk som är kunniga och vill hjälpa till. Folk hör av sig till mig dagligen. Folk som vill vara med och utveckla detta till något stort och positivt.

Du behöver en kurs i marknadsföring... Intressant att mitt ifrågasättande betraktas som "att lägga sig i"... får mig att tro att du har dolda motiv.

Elvis är för övrigt inte död.8)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av trakorio:

Om du bara ser fördelar för mig som ledare/startare av detta så ser du inte det hela.

Men nog med detta nu. Är man inte intresserad så är man inte. Då behöver man inte heller skriva och lägga sig i.

Vi har ingen som helst brist på folk som är kunniga och vill hjälpa till. Folk hör av sig till mig dagligen. Folk som vill vara med och utveckla detta till något stort och positivt.

Du behöver en kurs i marknadsföring... Intressant att mitt ifrågasättande betraktas som "att lägga sig i"... får mig att tro att du har dolda motiv.

Elvis är för övrigt inte död.8)

Nej, han åkte bara hem 8)


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

12
Skriv svar