Gtaforum.se, bästa svenska Gtasite på hela nätet

Medlem
Gtaforum.se, bästa svenska Gtasite på hela nätet

Hejsan tänkte bara tipsa om min sida (inte bara min men nästan) Gtaforum.se, en riktigt bra svensk Gtasite.

Kommentera gärna och rösta på sidan.


signatur

Bengebolle

Medlem

GTANytt.se är bättre.

Medlem

konstruktiv kritik tack


signatur

Bengebolle

Medlem

Alltid enklare att vara avvisande kritisk.

Medlem

sant men försök iaf annars blir ju inte sidan bättre


signatur

Bengebolle

Medlem

vågar knappt fråga, men var är själva forumet?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Ser väll mer ut som en blogg sida än en sida med forum.

Medlem

Har inte gått igenom allt material på sidan men det första intrycket vad gäller design och texter var positivt. Verkar vara en schysst site.

Medlem
Skrivet av rbnlenin:

konstruktiv kritik tack

konstruktiv kritik som i pollen?

Vad tycker du om GTAforum.se?

# Tummen upp
# Tummen ner

ser trevligt ut, tyvärr lirar jag inte gta så mycket bara att har inte behovet.


signatur

thank you, come again

Medlem

helt okej (blogg)sida (?)

inget att klaga, förutom att (inte jag heller) hittar något forum.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Ja... lite lustigt att kalla sidan "GTAforum" när det inte finns något forum

Såg trevligt ut annars.

Inaktiv

tja, gta-bloggen är ganska snygg ju!

varför säger jag blogg!? - det är en blog. Testa med att klicka på "log in" och där står det "back to BLOG"


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Shampa: inte för att vara elak, men du måste ha världshistoriens sämsta meingsbyggnad. kan du inte försöka tänka efter lite istället för att ordagrant skriva vad du tänker


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

det var inte jag som hittade på Gtaforum.se men jag kan väl fixa dit ett litet forum
(phpbb; gratis är gott)

tack så mycket för att ni röstar


signatur

Bengebolle

Medlem

Gammal tråd upptäckte jag precis, men ändå: sidan ser snygg ut, men ert forum har samma problem som många andra nystartade forum - för många delforum. Det är väldigt dumt att ha 18 delforum när det bara finns 7 registrerade användare... Forum som ser tomma ut skrämmer bort besökare - "orka regga sig på ett ställe som ser dött ut". Bättre att slå ihop/ta bort och sen, OM det finns behov senare, göra fler.

GTA-forumen kanske kan lämnas intakta, men de sju övriga forumen kan med fördel slås ihop till ett enda OT-forum. Helt meningslöst att ha separata forum för musik, tv, osv... det skulle inte funka på FZ med tusentals medlemmar heller.

Youtube-proffs
Skrivet av andman:

Gammal tråd upptäckte jag precis, men ändå: sidan ser snygg ut, men ert forum har samma problem som många andra nystartade forum - för många delforum. Det är väldigt dumt att ha 18 delforum när det bara finns 7 registrerade användare... Forum som ser tomma ut skrämmer bort besökare - "orka regga sig på ett ställe som ser dött ut". Bättre att slå ihop/ta bort och sen, OM det finns behov senare, göra fler.

GTA-forumen kanske kan lämnas intakta, men de sju övriga forumen kan med fördel slås ihop till ett enda OT-forum. Helt meningslöst att ha separata forum för musik, tv, osv... det skulle inte funka på FZ med tusentals medlemmar heller.

Sant, bra sida förövrigt! favoriter.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av andman:

Gammal tråd upptäckte jag precis, men ändå: sidan ser snygg ut, men ert forum har samma problem som många andra nystartade forum - för många delforum. Det är väldigt dumt att ha 18 delforum när det bara finns 7 registrerade användare... Forum som ser tomma ut skrämmer bort besökare - "orka regga sig på ett ställe som ser dött ut". Bättre att slå ihop/ta bort och sen, OM det finns behov senare, göra fler.

GTA-forumen kanske kan lämnas intakta, men de sju övriga forumen kan med fördel slås ihop till ett enda OT-forum. Helt meningslöst att ha separata forum för musik, tv, osv... det skulle inte funka på FZ med tusentals medlemmar heller.

Det där var bra kritik, skall se vad jag kan göra.


signatur

Bengebolle

1
Skriv svar