Betatesta Chronicles of Spellborn i helgen

Robot
Inaktiv
Betatesta Chronicles of Spellborn i helgen

Gillar grafiken. Men kommer inte lira mmorpg på ett bra tag ^^


signatur

a"C"RED -

Medlem

fattar inte att företag fortfarande försöker slå sig in i mmorpg scenen. satsa på lite annat en stund nu, snälla.

Medlem

man får inte anmäla sig och ladda ner clienten om man är i Japan =(
står att dom inte har någon utgivare för regionen jag befinner mig i....

Medlem

Nae, nu var det europeiska spelares tur. Ska testa det här iaf, kommer inte lira MMORPG's seriöst ett bra tag framöver, men testa det här kan man väliaf göra.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Medlem
Citat:

The Player Site is currently under maintenance

Det börjar ju inte så bra iallafall.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Inaktiv

Har inte läst mycket om det... Men blir det bara ännu ett raida-tills-du-dör MMORPG så kan man ju lika gärna lira WoW. Skulle vara kul med något nytt på MMORPG fronten.

Inaktiv
Skrivet av Keza:

Äntligen!

Kan inte annat än hålla med!


signatur

You! Yes, me. Me, me, me. Me too. Hemsida

Inaktiv

Dom borde verkligen laggt till en torrent för att slita klienten för betan.

Medlem
Skrivet av moberg:

fattar inte att företag fortfarande försöker slå sig in i mmorpg scenen. satsa på lite annat en stund nu, snälla.

Vadådå? Det kommer tonvis med icke mmorpg...vad är det för fel av andra företag än EA/Blizzard att försöka? Aldrig bra med monopol.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

nice, rdy for testing

Medlem

Spelade closed betan från och till i 1½ år, väldigt lite spelande dock:)
Största plusset för mig var nog den sköna grafiken och stridssystemet, även om jag aldrig spelat det helt buggfritt hehe

Medlem

har haft betan i nåt år, blev ganska besviken både på demot och på hur dom hanterat utvecklingen

Medlem

man lär ju hinna får hjärtinfarkt innan man har fått ner spelet, undrar varför man valde att inte släppa det som torrent.

o inte tänker jag pröjsa rapidshare för att dra ner en betaclient


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar