Lich King satte premiärrekord

Inaktiv
Lich King satte premiärrekord

Grattis Blizzard

Medlem

Jag har inte spelat wow sedan realeasen och fram tills början av 2006. Och har tagit upp spelandet nu igen.

Och jag måste säga att det verkligen börjar närma sig att bli fulländat. Till och med PvPn börjar bli bra. Helt underbart underhållande MMO, och ni som gav upp i början på grund av vissa brister borde absolut prova igen!

GOGO Blizzard!


signatur

En styck signatur.

Epic.

(Dock hatar jag en värld av krigskraft av hela mitt hjärta)


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Är bara 74 men än så länge är spelet klart bättre än TBC. Questchainen i Dragonblight är helt fantastisk. Ni som klarat den vet vilken jag menar

Medlem

Inte dåligt. Grattis.

Inte dåligt spel heller. ;D

Inaktiv

Blir att köpa Woltk och återuppta WoW igen nästa vecka när lönen kommer.


signatur

War never changes.

Pansarknekt
Skrivet av albertalbertsson:

Epic.

(Dock hatar jag en värld av krigskraft av hela mitt hjärta)

"krigskraft"? Warcraft kan översättas med krisgkonst, varav craft inte betyder kraft. Precis som witchcraft översätts med häxkonst.

Sen att det nämndes i nyhetstexten att windows skulle vara dött känns som en onödig kommentar. Lite senationsblaskestil. Ett ord som jag själv satt ihop.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

fan, tänk om man hade tid att spela MMO:s igen

Medlem

11 miljoner kan ha fel...;)

Inaktiv
Skrivet av deftune:
Skrivet av albertalbertsson:

Epic.

(Dock hatar jag en värld av krigskraft av hela mitt hjärta)

"krigskraft"? Warcraft kan översättas med krisgkonst, varav craft inte betyder kraft. Precis som witchcraft översätts med häxkonst.

Sen att det nämndes i nyhetstexten att windows skulle vara dött känns som en onödig kommentar. Lite senationsblaskestil. Ett ord som jag själv satt ihop.

Kan... är det lite nervositet jag känner? Att du inte är helt hundra.

Warcraft...... Värld av Krigskonst skulle jag nog med men men.

Hoppas wow blir hackat och allas karaktärer försvinner för gott.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Tell me why I'm not suprised...

Inaktiv

haha fan va ball med ozzy ousbourne

Medlem

Hoppsan det krossa väl War

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

11 miljoner kan ha fel...;)

Enligt en så är det rätt... enligt någon annan är det fel...

Men oavsett vilket så gillar de spelet iallafall. 8)

Medlem

100 gånger bättre än TBC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av deftune:
Skrivet av albertalbertsson:

Epic.

(Dock hatar jag en värld av krigskraft av hela mitt hjärta)

"krigskraft"? Warcraft kan översättas med krisgkonst, varav craft inte betyder kraft. Precis som witchcraft översätts med häxkonst.

Sen att det nämndes i nyhetstexten att windows skulle vara dött känns som en onödig kommentar. Lite senationsblaskestil. Ett ord som jag själv satt ihop.

du har minsann läst på .


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

Inte helt oväntat.

Medlem

Hejsan! Ny till FZ.
Har tröttnat på WAR, helt och hållet. Helt klart besviken, ville uppleva PvP, Castle siege, fick inte ens det. Alla säger WoTLK är bra till med bättre än vanilla WoW, vågar man köpa det?

Medlem

Ettriga nördar

Medlem

Jo absolut är man en ettrig nörd.

darknshy, du lessnar aldrig eller?
Varför beklaga sig över ett spel du ej spelar? Fan, dags att ge upp?

Medlem
Skrivet av SirIgor:

Skit spel!

SkitBRA spel!

Medlem
Skrivet av TheDesertFox:

Alla säger WoTLK är bra till med bättre än vanilla WoW, vågar man köpa det?

Kan man få choklad wow?


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

100 gånger bättre än TBC.

Tycker tvärtom faktiskt, miljöerna är mycket tråkigare och mindre orginella, mindre varierande dessutom. Inga flying mounts, eye of the storm var bra mycket roligare än nya battlgrounden. Känns som ett haffsverk.


signatur
Medlem

Lustigt nog var hälften av klassen "sjuka" när spelet släpptes! Förstår inte varför...?

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Night Hawk:

100 gånger bättre än TBC.

Tycker tvärtom faktiskt, miljöerna är mycket tråkigare och mindre orginella, mindre varierande dessutom. Inga flying mounts, eye of the storm var bra mycket roligare än nya battlgrounden. Känns som ett haffsverk.

Flying mounts kan du använda när du når lvl 77 efter du har köpt en skill för 1000g.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Flying mounts kan du använda när du når lvl 77 efter du har köpt en skill för 1000g.

Låter ju rätt idiotiskt.. vad är förklaringen till att man inte kan använda sin existerande flying mount då?


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Night Hawk:

Flying mounts kan du använda när du når lvl 77 efter du har köpt en skill för 1000g.

Låter ju rätt idiotiskt.. vad är förklaringen till att man inte kan använda sin existerande flying mount då?

Dom kanske fryser i kylan, och en päls kostar 1000g

Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Night Hawk:

Flying mounts kan du använda när du når lvl 77 efter du har köpt en skill för 1000g.

Låter ju rätt idiotiskt.. vad är förklaringen till att man inte kan använda sin existerande flying mount då?

De ville att spelarna skulle upptäcka miljörna på ground mount till en början, vilket jag i efterhand tycker är helt rätt.


signatur

NinjaSkitz.

12
Skriv svar