GTA4 DLC ute i februari

Robot
Medlem
GTA4 DLC ute i februari

Ah.. buuh!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hoppas att de klämmer in det här på PC med.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Snälla! Ändra till stadsdelar istället för statsdelar!

Inaktiv
Skrivet av Velfolt:

Snälla! Ändra till stadsdelar istället för statsdelar!

dom kanske menar nya delar av STATEN New York Velle

Inaktiv

Ehm, antar att de menar STADSdelar och inte statsdelar. Hursomhelst så utlovas väl varken nya stads- eller statsdelar i den ursprungliga intervjun? Har jag missat det så peka gärna ut det i så fall.

Medlem

Lät riktigt lovande faktiskt. Priset verkar rimligt också.
Måste hamna på under 200 SEK om det ska locka folk tror jag. Man har ju trots allt redan betalt 600 kr för spelet (eller 399 kr på ElGiganten för egen del ).

Jag gillade aldrig Niko riktigt. Han var så grinig hela tiden, så det ska bli skönt med lite nytt blod
Det finns en enorm potential i nya spelmotorn, som jag inte tyckte riktigt kom till sin fulla rätt i GTA IV.
Önskedrömmen är fortfarande ett GTA Vice City med GTA IV-motorn.

Hoppas de tar bort sånt trams som biltvättar och sociala aktiviteter i DLC. Det tillförde ju ingenting. Blev bara ett irritationsmoment.
Eller så får de se till att man kan använda biltvättarna till nåt vettigt. T.ex tvätta bort blod från motorhuven för att undvika polisens uppmärksamhet.

Nåt som var riktigt bra i nya GTA IV var dock möjligheten att ta skydd bakom saker.
Personligen hoppas jag även på ljuddämpade vapen, som man hade i GTA SA. Det är alltid roligt med stealth-uppdrag.

Medlem

Hm, kanske ska investera i 360 versionen sen när jag känner för att spela det^^

ptr
Medlem

hmmm får väl ta och köpa det till 360n också då

Inaktiv

Det här blir ju ett garanterat köp..

Medlem

Meh, jag vill inte spela mopedpojke. Men det är ju gta... Så det blir nog kanske köp ändå. undrar vad det är för nya stadsdelar. Och hur stora dom är.

Medlem

varför bara till xbox 360 varför?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

varför bara till xbox 360 varför?

För att Microsoft har betalat R* för att göra extramaterial till XB360.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Tycker det här är riktigt illa... Varför ska bara några få av dom som spelar Grand Theft Auto IV få en massa extramaterial? Tycker det är jävligt mycket lägre än Glocalnet...


signatur

© Copyright by T@wo

Inaktiv
Skrivet av yonaz:
Skrivet av MacNille:

varför bara till xbox 360 varför?

För att Microsoft har betalat R* för att göra extramaterial till XB360.

Beror väl på att Microsoft kan vara snälla mot sina kunder. Tycker det är helt okej att dom har lagt ner 50 miljoner så att Xbox 360 versionen får en helt ny Ö!

MS<3

Medlem
Skrivet av smuts:

Hoppas att de klämmer in det här på PC med.

Med tanke på hur många miljoner Microsoft lagt ut på de här så tvivlar ja starkt på att de släpps till PC.

Medlem

va gött! hoppas att det inte är mindre än vad det verkar. om det är som ett minigame blir jag fan sur!

Medlem
Skrivet av T@wo:

Tycker det här är riktigt illa... Varför ska bara några få av dom som spelar Grand Theft Auto IV få en massa extramaterial? Tycker det är jävligt mycket lägre än Glocalnet...

Du tycker det är lågt att MS vill ge sina kunder något extra?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar