Superstart.se

Medlem
Superstart.se

Jani... den här sidan är inte dålig som startsida vågar jag påstå. Kolla själva:

http://www.superstart.se/

Samlar i princip alla populära startsidor på samma ställe. Tar inte lång tid att ladda heller.

*EDIT*
Jag skulle bara vilja tillägga att man kan ändra precis allting! Man kan ändra färg, lägga till/ta bort allt, ändra design och så vidare.

*EDIT2*
Jag jobbar inte åt sidan för att göra reklam eller något i den stilen - utan jag vill bara tipsa er om min nya favoritsida. ^^ Precis som jag tipsar folk på andra forum om fz.se.

Medlem

Ye den är riktigt bra me like


signatur

En styck signatur.

Medlem

Oj, jösses. Den var ju grym. Först tyckte jag det verkade rätt uselt, men sen lekte jag runt lite och plockade bort aftonbladet och expressen, och plötsligt blev den riktigt bra

Jag bytte startsida direkt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Rätt fräck!

Medlem

Me like too!

Tack för tipset, verkar vara en riktigt bra sida. Ska ta och pula lite med inställningar senare, men gjorde den till startsida direkt


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

trevlig sida, jag har dock ungefär samma skräp genom google så jag orkar nog inte använda denna. dessutom har jag FZ.SE som startsida! :evil:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag har fz.se som ett bokmärke på det ställe som jag kollar mest.

Förut hade jag about:blank som startsida.

Inaktiv

Det ända som skulle kunna förbättras är nog saknandet av Fz. FZ ftw!

Medlem
Skrivet av PvtNils:

Det ända som skulle kunna förbättras är nog saknandet av Fz. FZ ftw!

Borde inte det gå att lägga till? Egna flikar med forumet och de andra sidor på fz som du besöker, en liten ruta för css-flöden av nyheterna. Lägg till FZ:s sökfunktioner till sökmotorerna... Etc.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Klfh:
Skrivet av PvtNils:

Det ända som skulle kunna förbättras är nog saknandet av Fz. FZ ftw!

Borde inte det gå att lägga till? Egna flikar med forumet och de andra sidor på fz som du besöker, en liten ruta för css-flöden av nyheterna. Lägg till FZ:s sökfunktioner till sökmotorerna... Etc.

Det går ju skicka ett mail till han som skapade sidan och föreslå detta.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Klfh:
Skrivet av PvtNils:

Det ända som skulle kunna förbättras är nog saknandet av Fz. FZ ftw!

Borde inte det gå att lägga till? Egna flikar med forumet och de andra sidor på fz som du besöker, en liten ruta för css-flöden av nyheterna. Lägg till FZ:s sökfunktioner till sökmotorerna... Etc.

Det går ju skicka ett mail till han som skapade sidan och föreslå detta.

Kan man inte göra det själv då? Det enda jag inte hittat hur man gör är det där med sökmotorerna, resten var rätt enkelt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Klfh:
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Klfh:
Skrivet av PvtNils:

Det ända som skulle kunna förbättras är nog saknandet av Fz. FZ ftw!

Borde inte det gå att lägga till? Egna flikar med forumet och de andra sidor på fz som du besöker, en liten ruta för css-flöden av nyheterna. Lägg till FZ:s sökfunktioner till sökmotorerna... Etc.

Det går ju skicka ett mail till han som skapade sidan och föreslå detta.

Kan man inte göra det själv då? Det enda jag inte hittat hur man gör är det där med sökmotorerna, resten var rätt enkelt.

Jag vet inte... har inte forskat så mycket i vad man kan göra på den där sidan än. ;P

Medlem

har testat den tidigare, orkade i ca 2 veckor, sen gav jag upp och fortsatte med googles hemsida där man kan göra samma sak.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:

har testat den tidigare, orkade i ca 2 veckor, sen gav jag upp och fortsatte med googles hemsida där man kan göra samma sak.

Är det inte liiite krångligare på google? ;P

Jee
Medlem

Har FZ som start sida men kanske lägger den i bokmärkes fältet. Kan va bra att ha.
Tack för tipset!


signatur

Eller inte?

Medlem

Tack för den! As bra


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Alla "Sök ngt" har jag redan som snabbkommandon i Opera, så de få saker som blir kvar, t ex senaste nyheter, går också bort i och med att jag har DN.se som startsida. TV-tablån har jag som widget, så det behöver jag inte heller sidan för.

Bra för dom som inte har snabbkommandon, men tämligen onödigt för oss som har det. Mkt bra initiativ dock.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

100% kopia på googles sida.


signatur
m1
Medlem

till alla som saknar FZ:
ni kan lägga till egna block på superstart med RSS-flöden som inte finns som default, bara att göra ett RSS-block med adressen man vill ha. har själv "Nyheter från FZ.se" i min version

exempel

helt suverän sida

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

trevlig sida, jag har dock ungefär samma skräp genom google så jag orkar nog inte använda denna.

Skrivet av cammo:

100% kopia på googles sida.

one word, google wanabe

bra ide om det itne vore för att google var före då =P

Inaktiv

Hade denna sida för typ ett år sedan men den känns för rörig, även när man fixat iordning den, någon annan som får samma känsla? >_<

Inaktiv

bra, men HUR kan inte Örebro finnas med i väderprognosen?=?!?

Medlem
Skrivet av Alcr:

Hade denna sida för typ ett år sedan men den känns för rörig, även när man fixat iordning den, någon annan som får samma känsla? >_<

Nej. Ta bort allt då. ;P Eller i alla fall allt oviktigt.

Kan någon länka till den här "google-versionen" som var först? :\

Medlem

kan ju inte ta bort fz som startsida;)

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Kan någon länka till den här "google-versionen" som var först? :\

www.google.se

det är möjligt att man måste ha gmail för att få den funktionen, kommer inte ihåg hur det var...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

jag testar lite hur å så..

öm man e smart så gör man en egen länk som man har fz på


signatur

My way is better than yours :D

m1
Medlem
Skrivet av priZma:

bra, men HUR kan inte Örebro finnas med i väderprognosen?=?!?

har undrat samma sak, mailade för länge sen och frågade om det gick att fixa.. har för mig att stället han fick informationen ifrån inte hade med örebro så han kunde inte göra nåt åt det

Medlem

Jag fattar inte, vad menar ni med att det är google kopia? Att ha alla länkar framme är väl inte samma sak som google?

För er som saknar fz, skapa nytt block -> RSS -> url: http://www.fz.se/rss/fznews_rss20.xml

klart.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Jag fattar inte, vad menar ni med att det är google kopia? Att ha alla länkar framme är väl inte samma sak som google?

Testat med att klicka på länken Nyheter?

// edit

Visst är det inte likt, men tanken med att samla en massa på samma ställe är gemensam. Finns många andra sajter som gör samma sak. Bara att välja den som passar sig bäst. Jag föredrar dock fortfarande snabbkommandon och widgets ist.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av Svenpa:

Jag fattar inte, vad menar ni med att det är google kopia? Att ha alla länkar framme är väl inte samma sak som google?

Testat med att klicka på länken Nyheter?

// edit

Visst är det inte likt, men tanken med att samla en massa på samma ställe är gemensam. Finns många andra sajter som gör samma sak. Bara att välja den som passar sig bäst. Jag föredrar dock fortfarande snabbkommandon och widgets ist.

Nej... det är verkligen inte likt. Och fult var det också.

12
Skriv svar