Stort blev smått hos Lionhead

Robot
Medlem
Stort blev smått hos Lionhead

Smått komiskt när Lionhead gör sådana här missar gång på gång. Nå, spelet var kul om än inte särskilt utmanande så det skall bli intressant att se vad de har hittat på.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Jag hoppas att nyheten är att det ska släppas till PC. Vill gärna spela Fable 2.

Medlem

Jag har en känsla av att de går tillbaka till sitt ursprung och släpper till PC.

Medlem
Medlem

lätt pc version, därför microsoft sätter käppar i hjulet för att så många som möjligt ska köpa de till xb först.

Medlem

Får gärna komma en expansion... fast helt sen patch just nu då jag har en game breaking glitch med min goda karaktär

Medlem

Gissar att det kommer till PC


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

hoppas att de gör klart det.

Medlem

tycker det är fint att lionhead är så humanistiska, tänker inte så mycket möjligheten till cross-dressing eller homosexualitet utan främst att blinda barn med brutna tummar klarar av både fighter och problemlösning utan större besvär.

Medlem

å andra sidan är det fruktansvärt kul.

Medlem

Gissar på nån form av expansion/dlc men hoppas på pc-version.

Medlem
Skrivet av boneless:

tycker det är fint att lionhead är så humanistiska, tänker inte så mycket möjligheten till cross-dressing eller homosexualitet utan främst att blinda barn med brutna tummar klarar av både fighter och problemlösning utan större besvär.

Haha! Nåt av det bästa idag.
"Diverse buggar kommer patchas".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Schysst tröst, dom släppte ett tema som man får betala för å få :\.

Medlem
Skrivet av boneless:

tycker det är fint att lionhead är så humanistiska, tänker inte så mycket möjligheten till cross-dressing eller homosexualitet utan främst att blinda barn med brutna tummar klarar av både fighter och problemlösning utan större besvär.

Antar att man måste lirat spelet för att fatta det där!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Kanske Black & White 3 ?

<3

1
Skriv svar