Nyhet: It Only Does 256 Players!

Medlem
Nyhet: It Only Does 256 Players!

Nästa vecka kommer spel världen få bekanta sig med något revolutionerande. Första gången i världshistorien som man kommer få uppleva ett storskaligt krig på en konsol. Jag pratar om MAG (Massive Action Game) som erbjuder strider på hela 256 stycken spelare på samma bana. Allt detta servars med dedikerade servrar för bästa möjliga upplevelse. Playstation har satt ihop en underhållande "tv spot" som just nu sänds i USA. Tänkte visa denna då vi tyvärr aldrig kommer få se den i Europa. Vilket i sig är väldigt synd då de amerikanska reklamfilmerna är betydligt bättre än de Europeiska. Spelet är förbokat och jag väntar med spänning. Enjoy!

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QwCJCwVG7Pc&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QwCJCwVG7Pc&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: It Only Does 256 Players!

Förbokat här också, fått hem och confat mitt ps3 bluetooth headset, ready for the action


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Japp samma här förbokat sedan länge, Spelvåren på ps3 kommer bli helt fantastisk.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

KoP
Medlem

Får se om man köper det nästa vecka. Troligtvis inte.. kommer vara fullt upptagen med Mass effect 2! Och sen kommer ju Bioshock 2. Aja, MAG får återkomma när det blir speltorka.

Medlem

MAG är riktigt kul. Har spelat en del och redan uppe i rank 6. Detta spel är det mäktigaste FPS jag spelat online!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar