Tävla om Razer Lachesis-möss

Robot
Inaktiv
Tävla om Razer Lachesis-möss

En ny mus skulle inte sitta fel. Min börjar bli ganska utsliten.

Medlem

Lätta frågor, vore inte helt fel med en ny mus.

Medlem

Du skojar inte? Mina slides är bortnötta och likaså fästena för dem. Hela min mus är slät som en barnrumpa undertill. Till den grad att den kan "suga fast" mot musmattan

Medlem

Aldrig fel med en reservmus om Ikarin skelle säga upp sig från jobbet:P

Medlem

mm trevligt min 3 år gamla razer är lite uttsliten skulle inte va fel.

Frågan är, vill man verkligen ha en sketen Razer?


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Ah... hoppas att man har turen att få sig en ny mus, sitter för tillfället med en vanlig PS/2 mus då min Copperhead började dubbelklicka och bete sig helfnoskigt, tills den bara dog.
Ingen garanti kvar heller... usch...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Min Diamonback är väldigt sliten, så man får hoppas på en vinst.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Haft min Lachesis i över ett år nu, och den funkar fortfarande lika klockrent! Är helnöjd och kan rekommendera den till alla som gillar möss med hög DPI.

Medlem

Kan ju passa på att säga att du måste av aktivera mus acclerationen på musen annars kommer den bete sig knasigt.
Om man drar den sakta neråt höger så fastnar det. Tror det har med den laser sensorn att göra för min polare har samma problem med sin deathadder.

Annars är musen grymt skön!:D Och om ni har "cursorjumping" så gå ut på hemsidan och ladda hem senaste firmwaren!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Har ni haft julstädning i skrivbordslådorna?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Här sitter ni o hojjtar med era razer möss som har lite utslitna glidez, sj sitter man med en kulmus från 1000 talet och lirar =/


signatur

The King is Back

Medlem

Helt plötsligt får alla besökare på FZ möss som knappt fungerar?
Lycka till iaf.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Oj, en ny mus hade inte suttit fel. Jag är inne på min sjätte (6) Microsoft Intellimouse Explorer 3.0. Jag har alltid förknippat Razer med kvalité, jag köpte en Boomslang och en Icemat när båda var helt nya på marknaden. Trots avsaknaden av optisk sensor gjorde Boomslangen smågrus av dess optiskt försedda konkurrenter.

Mer Razer åt folket

Medlem

Själv har man en pro-kit moddad copperhead, men en lachesis skulle sitta fint Älskar designen på den.

Inaktiv

haha skulle inte suttit fel med en razer lachesis, borde nog slänga min boomslang 2000(kulmus), fast man har ju satans blivit van med skiiten, jag har faktiskt velat köpa en lachesis tidigare men det blev inte något av det till sist, aja min plast undertill är helt slät, den har tom blivit mjuk(man kan trycka på den:O), det finns varken glides eller glideshållare, det klistermärks lappen som var underintill har varit en jävvla bra glide...ett tag tills den oxo blev söndersliten, och det där jacket som klistermärket var inne i är helt borta, haha musen har fått sej en helt ny ass...babyass hur len och mjuk som helst o blänker som en jävvla spegel, man borde nog polera möss sådär ^^:):(:P:|8):D:evil::$:heart::down::up:;):\:O

Inaktiv

Kan inte annat än hoppas på vinst.

00a
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Helt plötsligt får alla besökare på FZ möss som knappt fungerar?
Lycka till iaf.

Haha:D tänkte samma sak. var likadant gällande tävlingen om asus skärmen. fast då satt alla på gamla crt skärmar.

Jee
Medlem

Funderade på att köpa en Razer för ett tag sen men det blev aldrig av. Undra om den slår Logitech MX 500. :$


signatur

Eller inte?

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Helt plötsligt får alla besökare på FZ möss som knappt fungerar?
Lycka till iaf.

Haha, håller med, så fort det är en tävling så behöver alla nytt.

Ja, jag vill också ha en ny mus..

Inaktiv

Trevligt med så många tävlingar


signatur

Tänk på vad du gör...

Medlem

Ptja vinner man så kan det allt bli en billig julklapp te någon man inte tycker så värst mycket om men ändå måste köpa något

Inaktiv

Får hoppas på bättre lycka den gången då :).

Vann en sån här på en AoC-levelingtävling, rekommenderar den starkt.

Medlem

Själv sitter man man med en mus från före kritsus. Skulle sitta bra med en ny

Medlem

Hoppas jag vinner en. Sitter med en asgammal kulmus som är halvsöndrig

Medlem

Sitter själv på en mx518 och jag skulle inte vilja byta den mot något i hela världen.

Medlem

Varför ingen fritextfråga? Vet att det alltid är folk som klagar på svaren, men jag trodde ni var tvungna att ha en sådan för att det inte skulle bli något strul med någon lotterilag eller något?

Sedan så tycker jag fritextfrågorna kan vara tuffa.. man får tänka lite då, och inte bara köra googlesökningar:D

Inaktiv

Nej, inga fritextfrågor! Jag är så dålig på dom, blir alltid något lamt som ungefär 50% av alla redan har svarat.

12
Skriv svar