Tävla om Civ IV: Colonization

Robot
Medlem
Tävla om Civ IV: Colonization

Det var värst vad mycket tävlande det har blivit. Kalasbra!


signatur
Medlem

Skönt utan utslagningsfrågor också:up:

Medlem
Skrivet av Dr.Muller:

Skönt utan utslagningsfrågor också:up:

Precis vad jag tänkte, nu kan man inte gnälla på juryn, nu är det slumpen som gäller

Medlem

Nu hoppas man på att vinna! Vill gärna lira Colonization.

Inaktiv

Tycker verkligen om FZ nu. Skit många tävlingar just nu

När får man se vinnarna på Fable 2 tävlingen?

"Hoppas att man har vunnit iaf"

Medlem

Håller med Bra med många tävlingar! Och som sagt, skönt utan utslagsfrågor, för dom e alltid så svåra att komma på nåt bra att skriva. Nu är där iofs utslagsfråga på skärmtävlingen, men där är ju också priset lite "finare", så där känns det lite mer motiverat med en sådan fråga.

Medlem

Lite som tidig julafton, kul


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Mycket tävlingar.

Bra utan utslagsfrågor också.

Men hur går det med lotterilagen då?

Medlem

Trevligt med en ny tävling, men vad har hänt med Fable 2 tävlingen? Den avslutades igår och ni har inte skrivit vem som har vunnit, varken i en nyhet eller på tävlingssidan.

Vad har hänt?

Medlem

Hoppas jag vinner! Har aldrig testat Civilization, men är jäkligt sugen! Att vinna spelet är ju en bra början

Inaktiv

FZ is on fire

Medlem

Sjukt bra spel, om man älskar denna typen av spel så klart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Fz fixar mina julklappar, my horse and me till syrran, fable II till brorsan civ till farsan och samsung skärm till morsan. Måste bara vinna allt först;D

Medlem

Jag hoppas faktiskt att jag vinner den här gången, för jag har aldrig kommit in i denna typ av strategispel och det känns som att jag är redo.

Inaktiv
Skrivet av ChuppyBear:

Fz fixar mina julklappar, my horse and me till syrran, fable II till brorsan civ till farsan och samsung skärm till morsan. Måste bara vinna allt först;D

Haha, ja det är ju haken. ^^

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:

Fz fixar mina julklappar, my horse and me till syrran, fable II till brorsan civ till farsan och samsung skärm till morsan. Måste bara vinna allt först;D

Haha, det där var ganska roligt. ^^


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Frekventa tävlingar här! Skitbra FZ!

Redaktör
Skrivet av Frisky:

Trevligt med en ny tävling, men vad har hänt med Fable 2 tävlingen? Den avslutades igår och ni har inte skrivit vem som har vunnit, varken i en nyhet eller på tävlingssidan.

Vad har hänt?

Det har hänt att det är helg. Vi tycker det är skönt att vara lediga ibland. Vinnarna annonseras så fort vi dragit dem, förmodligen i morgon.


signatur
Antikvitet
Skrivet av Mikaelh:

Men hur går det med lotterilagen då?

Lotterilagen har ett undantag för massmedier så länge prisvärdet är under 1/60 prisbasbelopp.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Hurra, jag vann!

1
Skriv svar