Nytt om GTA IV-filmredigeraren

Robot
Medlem
Nytt om GTA IV-filmredigeraren

Ser riktigt bra ut!

Inaktiv

ooh, riktigt nice, här ska lekas^^


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

klippet var ju underbart

Medlem
Killmonday Games

hoppas folk lär sig 180 graders regeln iaf före dom lanserar sina filmer, det rann blod ur mina ögon när jag kollade på klippen där vore läckert att se en välgjord kortfilm i gta miljö, finns asmycket potentional där


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Fy fan va coolt!


signatur

Meep!

Medlem

HAHAHA lol @ "The Peeper"


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem
Medlem

Bloat, 180 graders regeln?

Ska iaf blir irktigt nice att pilla med detta :> Ser fram emot PC-släppet.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tycker inte att avsaknaden av 180 graders regeln var så farlig, överlag tycker jag inte att kontinuitetsklippningen *måste* användas i såna här klipp, scenerna är klara nog ändå (men det är ju bara enligt mig). Men om dina ögon blöder skulle jag rekommendera att du uppsöker en läkare;)

Glömde bort att säga att jag verkligen diggade klipp nr.3 "Liberty"...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

nnniiiccceee


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Låter väldigt mycket som TrackManias videoredigerare. Najs! Då var det värt att vänta på PC-versionen.

Medlem

Hårda tider som student, hur ska man ha råd med alla dessa spel som bara skriker åt en att köpas?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Avstängd

Varför kan de inte släppa något liknande till ps3/360?
Iaf något så man kan spela in när man spelar

Medlem

Pff... kunde de inte ha gett PC-spelarna något vettigare? Hade ju varit trevligare med lite mer uppdrag eller något annat som gäller själva spelet.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Pff... kunde de inte ha gett PC-spelarna något vettigare? Hade ju varit trevligare med lite mer uppdrag eller något annat som gäller själva spelet.

Äsch, vad snackar du om? Det här är ju hur värt som helst, speciellt eftersom det är GTA IV vi snackar om. Friheten är ju helt jävla enorm, särskilt om det kommer släppas mods till spelet.

Alldeles för få spel har funktioner som denna.

Medlem

Dem borde göra den som det funkar i Half Life när man skriver record i konsollen, vilken vinkel som helst, spela in hur mycket som helst, utan att det äter utrymme.


signatur

Jag äger.

Medlem

Mods = Givet köp..

Inaktiv

Redan? gött ändå ^^

Medlem
Skrivet av smuts:

Bloat, 180 graders regeln?

Ska iaf blir irktigt nice att pilla med detta :> Ser fram emot PC-släppet.

Visste inte heller vad det var för någon regel men den förklaras på denna sida http://www.ur.se/television/templates/Page.aspx?id=14917

Inaktiv

äntligen ett bra verktyg att skapa filmklipp. tack rockstar


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar