Tävling - Professor Layton till NDS

Robot
Medlem
Tävling - Professor Layton till NDS

Utan tvivel världens genom tiderna bästa spel till en bärbar konsol. Och det behöver inte skämmas ens om man jämför det med vanliga konsoler eller pc-spel.

Professor Layton är den typ av spel som gör att man faktiskt ser fram emot att åka 6 timmar tåg

Medlem

Denna tävling var åtminstonne mycket enklare än den hos nintendo.se

Men ovanligt av FZ att lotta ut DS spel när dem sagt att de inte bryr sig om portabla spel.

Flakmonkey
Skrivet av FoxeN:

Denna tävling var åtminstonne mycket enklare än den hos nintendo.se

Men ovanligt av FZ att lotta ut DS spel när dem sagt att de inte bryr sig om portabla spel.

Handlar inte om att inte bry sig, det handlar enbart om resurser.

Inaktiv

Skulle vara kul att vinna så får jag lite ny underållning i mina kommande tågresor

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Men ovanligt av FZ att lotta ut DS spel när dem sagt att de inte bryr sig om portabla spel.

Kolla Inställningar->Mina plattformar så ser du att både NDS och PSP finns som alternativ med texten "Kommer snart". Har funnits där ett tag så man hoppa ju att det ska komma nu snart

/ LordDaimos

Medlem

Underbart spel.

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av FoxeN:

Men ovanligt av FZ att lotta ut DS spel när dem sagt att de inte bryr sig om portabla spel.

Kolla Inställningar->Mina plattformar så ser du att både NDS och PSP finns som alternativ med texten "Kommer snart". Har funnits där ett tag så man hoppa ju att det ska komma nu snart

/ LordDaimos

!

Kul med mycket tävlingar på sistone, ännu mer då det varit mer varierade sådana än fullständigt generiska Xbox360/PS3-spel no. 73. Frågorna börjar bli mer intressanta också, Samsung-tävlingen krävde tom. ett visst grävande från ens sida.

Medlem

Trevligt med vinst. Tack till fz och sponsorerna

1
Skriv svar