Vinn My Horse & Me 2

Robot
Inaktiv
Vinn My Horse & Me 2

Ni får ursäkta ifall jag skrattade

Är väll bra att dom har tävlingar för dessa spel också antar jag

Medlem
Medlem

Jag vinner aldrig nånting, bara för det vinner man väll detta

Medlem

Kul med lite andra tävlingar än för de hårdnackade grabbspelen

Medlem
Skrivet av fAkkfAcE:

Jag vinner aldrig nånting, bara för det vinner man väll detta

haha precis!

Medlem

hahaha, trodde det var ett skämt först:o


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nice med tävlingar! Jag hoppas att någon som vill ha spelet/någon som har barn vinner och inte någon som är med för vinnandets skull.

Medlem

undrar hur gammal den yngsta medlemmen är

Medlem

Där fick ni mig att skratta


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Haha, wohoo!
Tidig julklapp! <3


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Påminner mig om när mitt ex tjatade om att jag skulle fixa ett bra spel åt henne för att hon hade tröttnat på The Sims. Så jag tog första bästa spel jag hittade på en torrent, vilket dessvärre blev My Little Pony.

Hon var väl inte sådär jätteförtjust men efter att hon startat spelet och suttit med det i 5 min så sa hon "Vafan det är ju skitbra! Tack! Ååh! jag känner ju igen den där ponnyn, det är ju starlight!" sen slapp jag underhålla henne resten av den helgen. Suveränt.

Medlem

vill ha den där ryggsäcken. skojar inte.

Medlem

Polarn har ju en hästtokig tjej, kanske man skulle försöka vinna åt henne


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

Äntligen något vettigt pris! Jag <3 hest


signatur

Long time no see.

Medlem

wohoooooooooo längtat som fan efter detta spel

Inaktiv
Medlem

Perfekt julklapp till syrran

Inaktiv

Kanske inte världens intressantaste spel, men man har ju alltid någon syster eller kusin som är intresserad:)

Inaktiv

Snajsigt, en bra julklapp till mina två småsystrar.

Kan ju ställa upp skulle isåfall ges det till julklapp åt min 5-åriga hästtokigga syster.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Vad mycket bortförklaringar i en och samma tråd, kan ni inte vara ärliga istället?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

YEAH!!! Game of the year! Måste ha!!!!!


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Jisses vad man måste vara macho här, och racka ner på spel som man själv finner löjliga.

Det finns både folk här som är föräldrar, och säkerligen en del som själva vill ha spel som detta.

Nej, all heder åt FZ att de vågar sticka ut och ha en tävling för spel utanför mainstream.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Min låtsassyrra har nästan lärt sig hästiska vid detta laget...perfekt åt henne!


signatur

Jag äger.

Medlem

and everyone in the house goes like... YEY!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

MFC
Medlem

om jag vinner detta så har jag sparat lite pengar.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Paminner mig om pure pwnage, nar han spelar ett hastspel: "Your horse died, cause it was not pretty enough. Aaaaaaaaah!"

Inaktiv

Äntligen!
Årets spel E3?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv
Skrivet av Sipmo:

Vad mycket bortförklaringar i en och samma tråd, kan ni inte vara ärliga istället?

Hahaha!

12
Skriv svar