Call of Duty: World at War äntrar Steam

Robot
Medlem
Call of Duty: World at War äntrar Steam

Haha. Illa när det är billigare i butik än att köpa digitalt, men personligen är det bara positivt. Diggar skivor och hatar digitala köp!

Medlem

Lågkonjunkturen suger....lika så detta spel..cod4 var mkt bättre

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Lågkonjunkturen suger....lika så detta spel..cod4 var mkt bättre

Håller med. Det bäst beskrivande ordet för hela CoD5 är 'frustrerande'. AIn är riktigt hemsk, folk försöker döda dig med handgranater och jag vet inte vad fast än man är i hårt skydd och det finns mycket, mycket bättre och oskyddade mål för dem att skjuta på.

Hela spelet handlar mer om att ha toktur med att inte bli träffad av vådaskott eller sprängd i småbitar av den kvadriljon handgranater som öses mot DIG och enbart DIG.

Nä, S.A.S-halvan av CoD4. Det var grejer det. Hela CoD-serien lider ju lite av det med att man ska ha tur, men CoD5 tog det till en extrem som inte alls hjälpte spelnöjet.

Storyn i spelet är nice och det var den som fick mig att spela genom det. Gameplayet är bland det sämsta jag sett på länge.

Medlem

Jag håller med er om det! När jag spelade upptäckte jag en väldigt störande bugg. Jag och mina ai-kompisar rushade fram mot fienden och sköt ner allting i vår väg, plötsligt upptäckte jag att många fiender jag inte ens hunnit skjuta blev till kompisar bara sådär. Det var helt galen och jag försökte skjuta ner dem ändå för att jag inte trodde på att de verkligen var kompisar... Det är en faktor till att jag har lagt undan spelet ett litet tag nu ibörjan.


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av Hannu87:

Lågkonjunkturen suger....lika så detta spel..cod4 var mkt bättre

Håller med. Det bäst beskrivande ordet för hela CoD5 är 'frustrerande'. AIn är riktigt hemsk, folk försöker döda dig med handgranater och jag vet inte vad fast än man är i hårt skydd och det finns mycket, mycket bättre och oskyddade mål för dem att skjuta på.

Hela spelet handlar mer om att ha toktur med att inte bli träffad av vådaskott eller sprängd i småbitar av den kvadriljon handgranater som öses mot DIG och enbart DIG.

Nä, S.A.S-halvan av CoD4. Det var grejer det. Hela CoD-serien lider ju lite av det med att man ska ha tur, men CoD5 tog det till en extrem som inte alls hjälpte spelnöjet.

Storyn i spelet är nice och det var den som fick mig att spela genom det. Gameplayet är bland det sämsta jag sett på länge.

De speglar ju bara multiplayer, granatspam är standard i alla CoD-spel.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag diggade Sp kampanjen sjukt mycket. Var nog lätt det roligaste ww2 liret. Fast då bara den ryska kampanjen. Den i stilla havet var så jefla lam uch =(


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

av tidigare erfarenhet gällande cod och steam, så är det ingen bra kombination, iaf inte om man tänkt spela mp Då de flest streaming-siters Punkbuster configs innehåller md5 checks osv.

Vilket leder till x antal kicks, speciellt för dem med steam-varianten.

Medlem

hoho Waow Ett ihopskrynklat täcke till vattnet.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Hade Steam varit iaf 100:- billigare på alla spel hela tiden så hade jag köpt mer spel där.

Medlem

BNP stiger inte märkvärt bara för att vi handlar i svenska butiker. Till största del handlar det om vars varan är producerad

Hur som, synd att det inte kom på Steam samtidigt som i butik. I såna fall hade jag föredragit att handla spelet där. 40 spänn hit och dit...

Medlem

Väntat på detta! Beställde för 2 minuter sedan, tack för nyheten.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av Hannu87:

Lågkonjunkturen suger....lika så detta spel..cod4 var mkt bättre

Håller med. Det bäst beskrivande ordet för hela CoD5 är 'frustrerande'. AIn är riktigt hemsk, folk försöker döda dig med handgranater och jag vet inte vad fast än man är i hårt skydd och det finns mycket, mycket bättre och oskyddade mål för dem att skjuta på.

Hela spelet handlar mer om att ha toktur med att inte bli träffad av vådaskott eller sprängd i småbitar av den kvadriljon handgranater som öses mot DIG och enbart DIG.

Nä, S.A.S-halvan av CoD4. Det var grejer det. Hela CoD-serien lider ju lite av det med att man ska ha tur, men CoD5 tog det till en extrem som inte alls hjälpte spelnöjet.

Storyn i spelet är nice och det var den som fick mig att spela genom det. Gameplayet är bland det sämsta jag sett på länge.

Uhh , jao du alla cod spel lider av det i Singel Player, skruva upp svårhets graden på vilket cod spel som helst och du får handgranater på dig 24/7.. inget nytt.

Sen ligger ju oftast styrkan i vanliga mp i call of duty och i denna version även i coop, att spela SP själv i detta är ju skandal.

Spelet äger tycker jag, om än otroligt orealistiskt så är det ändå otroligt mycket roligare än cod4.

<3 ww2

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Lågkonjunkturen suger....lika så detta spel..cod4 var mkt bättre

Om COD4 är bra så vill jag inte köpa COD5, för jag tyckte COD4 va ett skitspel i multiplayer. COD2 tyckte jag var delvis bra


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

utmärkt fps till xbox


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Medlem

Jag hatar allt

Medlem

Den ryska kampanjen i Sp var bland det roligaste jag kört i cod-serien!

Tyvärr känns Mp allt för mycket som en modd till Cod4 =(

1
Skriv svar