Grand Theft Auto IV på Steam

Robot
Inaktiv
Grand Theft Auto IV på Steam

NiCE! Får bli ett köp i framtiden på steam då. Sitter o väntar på DLC´n jag :/


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Medlem

Nice, synd att jag redan förbokat det på webhallen då....nåväl trevligt med en fysisk kopia

Inaktiv

Kanske vi syns dör ute nånstans i Liberty!

Medlem

trevligt för alla som inte har det på xbox


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Personligen tror jag detta är överhypat.


signatur
Medlem

YES! YES! YES!


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Gen
Medlem

Och DÄR blev det Jackpot!

Medlem

JAAA!! Måste ju bara köpas :> Tänkte skippa köpet helt då det skule köra Windows Live, men nu om det kommer till Steam så råder det inga tvivel om att jag ska ha det.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag köpte det inte till min 360, jag kommer köpa det bara för att få affisch ffs!


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

NiCE! Får bli ett köp i framtiden på steam då. Sitter o väntar på DLC´n jag :/

Då får du vänta till nästa år nångång.

Kommer bli ett givet köp på PC för alla mods


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo modindustrin har ju alltid varit sugna på att fixa med öppna världar, San Andreas svämmar ju över av dem?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Grymt!

Edit: Kan tillägga att jag aldrig änns spelat GTA IV eller sett det IRL.

Medlem

Är styggelsen "live" med i steamversionen?

Medlem

Pliskin, det skulle vara fel. Låt oss hoppas att så inte är fallet.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Skulle tro att Live finns med. Finns ju i Fallout 3 som också går att köpa på Steam, så det är nog inget undantag med GTAIV. Det är åtminstone gratis på PC.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Personligen tror jag detta är överhypat.

Jag håller (för en gångs skull) med dig. Spelglädjen har försvunnit från GTA.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Är styggelsen "live" med i steamversionen?

Skulle gissa det... senaste Steam updaten var ju "Improved GFW integration for titles that support it". Tvivlar på att dom tar bort GFW från spelet bara för det släpps på Steam, nog inte många utvecklare som vill ha flera olika versioner av sina spel ute.

Medlem

Trevligt trevligt, men i mitt fall blir det beställning från Webhallen.
Då den fysiska kopian är viktig för mig

Inaktiv

Håller med, vill ha spelet i handen.


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Inte för mig, spelet är viktigare än fodralet


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Undrar om man kommer kunna köpa en vanlig kopia för att sedan aktivera den CD-nyckeln i Steam?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Härligt att det kommer till steam

Inaktiv

Fysisk kopia är så 1900-tal.....

Jo jag behövde min knäckebrödskiva till spel för NES men idag. :S
Fodralen har jag ändå kastat bort och vore det inte för dessa jävla non CD skit som krävs så skulle jag bunkra bort den med.

sektioner som STEAM äger imo.
Direkt nedladdning av patcher utan problem, kan spela det vart du än kommer bara logga in och leecha hem det. Jo idag kan man göra det när det tickar ner med en standardlina.

Synd att det ska vara dyrare... Men klick and play gillar jag skarpt iaf
Blir att inhandla detta när den nya datorn kommer så man kan maxa allt. Pew pew!

Skrivet av bjosarn:
Skrivet av dofilusåkaffe:

Personligen tror jag detta är överhypat.

Jag håller (för en gångs skull) med dig. Spelglädjen har försvunnit från GTA.

Nu blev jag mållös! :|8)


signatur
Inaktiv

Ladda hem 18 GB?

Medlem
Skrivet av anon_35747:

Ladda hem 18 GB?

Är väl inga problem? Det är väl ytterst få idag som behöver betala för den faktiska mängden data som laddas ner.

Nackdelen är väl bara att de som sitter med en slö uppkoppling får vänta lite längre. ;P

Men å andra sidan så... HUR många PC-spelare (rediga gäjmärs xD) av idag är det som inte har skaplig uppkoppling?

Skrivet av Exxo:
Skrivet av Ravenwood:

Ladda hem 18 GB?

Är väl inga problem? Det är väl ytterst få idag som behöver betala för den faktiska mängden data som laddas ner.

Nackdelen är väl bara att de som sitter med en slö uppkoppling får vänta lite längre. ;P

Men å andra sidan så... HUR många PC-spelare (rediga gäjmärs xD) av idag är det som inte har skaplig uppkoppling?

Alla här är inte 08: or eller slättbo!


signatur
1
Skriv svar