Ebay || snälla behöver er hjälp?

Inaktiv
Ebay || snälla behöver er hjälp?

just nu så råkade jag bjuda på en produkt som inte ens jag ville ha? och jag verkr vara tvungen att betala det till någon i kina , och jag litar inte ens på dem,

är jag verkligen tvungen att betala dem?

Medlem

Hur kan du råka bjuda på en produkt?

Inaktiv

jag vet inte jag skulle kolla på köparens omdömme och lite information men så råkade jag bjuda ,,,, snälla säg mig nu ,,, måste man betala för det?

Medlem

Ja, du måste vara bra klantig för att först trycka bid och sedan konfirmera budet. Men nej, de kan inte tvinga dig att betala.

F ö kan det kanske vara smart att läsa själv innan man börjar rådfråga människor på forum?

http://pages.ebay.com/help/buy/questions/retract-bid.html

Inaktiv
Inaktiv

bara för att jag är för jäkla nyfiken, får man fråga vad du bjöd på?

Medlem

får man gissa?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

*Tar fram ögontvålen*


signatur

<3

Medlem
Skrivet av urken:

*Tar fram ögontvålen*

Det är inte tvål utan tio Ave Maria för att bli upphetsad av män som gäller, urken.

Medlem

Aha, får väl ta och testa det, tack.


signatur

<3

Inaktiv

jo jag bjöd på en acer ferari som kostade 1400 och ja ja råkade bjuda, litar inte ens på säljare från kina

Medlem
Skrivet av urken:

*Tar fram ögontvålen*

Haha, ögontvål. Annars brukar man som straight undvika "tvål" i gaysamanhang.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av urken:

*Tar fram ögontvålen*

Haha, ögontvål. Annars brukar man som straight undvika "tvål" i gaysamanhang.

Riktiga män har stora labbar nog att kunna hålla i tvålen. Finns inget som heter "tappa tvålen". Du slängde tvålen för att du ville ha stock. Så är det bara.

Ooch nu börjar det här spåra ur.

Inaktiv

det gjorde det för 15 inlägg sedan - | -

Jaja ontopic: men hur faen lyckades du klicka två gånger på "köp" knappen (först köp sedan "säkert" knappen)


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Han är kanske en äkta tonåring och tänkte att det var typ "sääääääkert att jag vill köpa den här sketna produkten" och inte vuxensäkert?

1
Skriv svar