Inaktiv
Ruffy.se~

Först vill jag bara säga att jag är jätte kär i era smileysar. ^^;;

Uhm... Jag vet inte om man får göra reklam eller inte.. ta bort tråden om det strider mot reglerna. ;_;

Jag har då gjort en sida som heter Ruffy.se. Fast den är ganska liten för tillfället, skulle vara kul med lite medlemmar. x''D Länk för alla lata!

Ruhm.. Sidan handlar om Anime Och Manga vilket jag tror att många här kanske gillar? Det finns också spel delar... så vad väntar du på? REGISTRERA DIG IDAG!

Rihuuu!

Ps. Kan man få lite kritik? Och.. elaka saker uppskattas inte. ^^:D

Medlem

Snygg sida... Jag är dock ej animefan nog att diskutera avsnitt på ett forum

Medlem

Ursäkta, men måste man verkligen prata som en gullig liten 5-åring bara för att man gillar anime/manga?

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Ursäkta, men måste man verkligen prata som en gullig liten 5-åring bara för att man gillar anime/manga?

Ja.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Jaha, får väl sluta prata normalt då. Pyooo~

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Ursäkta, men måste man verkligen prata som en gullig liten 5-åring bara för att man gillar anime/manga?

Jag pratar som en 11-åring och jag gillar anime/manga, så nej.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Sidan såg hyfsat ok ut, men stängde direkt av när jag kom till rollspelsforumet. Horror!

Jee
Medlem
Skrivet av PvtNils:

Sidan såg hyfsat ok ut, men stängde direkt av när jag kom till rollspelsforumet. Horror!

Kändes inte bra att läsa på det forumet.
brr...

Sidan kändes väldigt omogen av någon anledning.


signatur

Eller inte?

Medlem

Riktig härlig sida för animeälskare. Den var verkligen snygg och kändes tillräckligt seriös. Något med menyerna jag inte gillar dock.
Bland annat att den nedre delen av menyerna är större eller vad det nu är. Kanske fel färg också och möjligen avsaknad av avskiljare. (typ vitt streck)
Riktig härlig sida annars. Något bara bra över den.

Jag blev iofs irriterad på särskrivning i nyheten men sånt får inte jag klaga på längre

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

Jag blev iofs irriterad på särskrivning i nyheten men sånt får inte jag klaga på längre

Varför inte? Tag varje tillfälle i akt :evil:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Avstängd

Sidan var rätt snygg, och ganska enkel, kanske lite för enkel.

Annars så vill jag tillägga att den enda bra mangan som finns är Dragon Ball och det är för att det är så extremt sjukt överdrivet så att det blir ganska kul.
Allt asiatiskt är överskattat, förutom Nintendo.

1
Skriv svar