Nya Coca-Cola, Coca Cola Zero

Medlem
Nya Coca-Cola, Coca Cola Zero

Den var inte god, Inte god alls...

Smakade verkligen pyton. Den smakade lätt beskt och man kände smaken av sötningmedel..:|. Måste har vart det vidrigaste jag smakat på i dryckväg någonsin. Fick hälla bort den. 12kr åt hel......

Men iaf, Har någon här provat den? Vad tycker ni i så fall?


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Visste inte ens att den fanns... Jag verkar dock inte ha missat något uppenbarligen

Är det som Cola Light eller?

Medlem

Också missat den helt.

Medlem

Dricker inte Coca Cola överhuvudtaget.

Säg hej till mr. beroendedrink nr.1.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

hm, inte sett den heller, är Örebro lite efter kanske?
eller så är det bara jag

Inaktiv

pepsi är den rätta


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Aldrig sett/hört om, men låter som om den är sockerfri eller?
usch va illa kan jag tänka mig, då känner man ju colasmaken? :S


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

konstigt att läsk kan vara så läskigt, gick ut och tänkte smaka den men hittade ej den.. så det blev en go pepsi istället.

Edit: Felstavat


signatur

My way is better than yours :D

MFC
Medlem

är det sådan där aspartan-läsk? ;-)... smakar bajs allihop tycker jag.. dessutom lurar man kroppen att man får i sig något sött (sött är inte samma sak som socker).. producerar insulin och vipps är man vrålhungrig efter en kvart.. varför normalt friska människor ska hålla sig till "normala" sötningsmedel.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har aldrig hört talas om den. Det är Pepsi som gäller!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Är det den som den där Zero reklamen på tv handlar om?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Dricker inte Coca Cola överhuvudtaget.

Säg hej till mr. beroendedrink nr.1.

skulle säga at sprit o kaffe delar den första platsen ;D


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Låter ungefär lika vidrigt som när jag tvångs drack 3st ljummna 1,5l pepsi maxx under en helg var för fullt i kylskåpet så var bara att svälja skiten.

Nä ursh knappt man dricker läsk ens nu för tiden tappat smaken för det.

Medlem

Kan inte vara värre än euroshopper cola


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Vem kommer på den brighta iden o överhuvudtaget dricka eller äta euroshoppers produkter huga säger jag bara .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

äter eller dricker ingenting som innehåller sötningsmedel, om jag kan undvika det...

edit: inlägg nr 3000 whohoooooooo


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av MFC:

är det sådan där aspartan-läsk? ;-)... smakar bajs allihop tycker jag.. dessutom lurar man kroppen att man får i sig något sött (sött är inte samma sak som socker).. producerar insulin och vipps är man vrålhungrig efter en kvart.. varför normalt friska människor ska hålla sig till "normala" sötningsmedel.

Dricker Coca Cola Light ibland, tycker den smakar bra, visst, kan känna att det inte är vanlig Cola men oftast tänker jag inte på det. Något extremt hungerbegär har jag inte märkt av, dricker det i samband med måltider på McDonalds.

Skrivet av Notumforce:

Vem kommer på den brighta iden o överhuvudtaget dricka eller äta euroshoppers produkter huga säger jag bara .

Euroshoppers rågbröd är riktigt gott!
5,90 för 500g tunna, saftiga skivor, mmm.

QRT
Medlem

Nej jag gillar inte lightprodukter.. men smakar den som vanlig coca cola light?

Medlem

ÄRE DET SOM ÄR Zero? OMG reklam överallt ju, hur kan man missa.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

MFC
Medlem
Skrivet av NiXPhoenix:
Skrivet av MFC:

är det sådan där aspartan-läsk? ;-)... smakar bajs allihop tycker jag.. dessutom lurar man kroppen att man får i sig något sött (sött är inte samma sak som socker).. producerar insulin och vipps är man vrålhungrig efter en kvart.. varför normalt friska människor ska hålla sig till "normala" sötningsmedel.

Dricker Coca Cola Light ibland, tycker den smakar bra, visst, kan känna att det inte är vanlig Cola men oftast tänker jag inte på det. Något extremt hungerbegär har jag inte märkt av, dricker det i samband med måltider på McDonalds.

Lite motsägelsefullt.. det är ju en sak att dricka det till en måltid.. men att enbart dricka en lightprodukt är en annan sak


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Coca Cola Zero, är det någon slags nollvision för cola eller?


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av IronHide:

Coca Cola Zero, är det någon slags nollvision för cola eller?

Zero taste kanske?

Jag har inte sett den heller. Däremot hittade jag DrPepper på min lokala statoilmack och köpte genast alla tre exemplar. För 16:- stycket. Så god är den, DrPepper.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av IronHide:

Coca Cola Zero, är det någon slags nollvision för cola eller?

Däremot hittade jag DrPepper på min lokala statoilmack och köpte genast alla tre exemplar. För 16:- stycket. Så god är den, DrPepper.

Åh, herre. DrPepper är typsik en sådan där sak som jag och mitt umgånge skämtar om när man ska köpa dricka, typ "hrhr, ta en drpepper, den är mest god". Typ på samma sätt som man nämner dåliga ställen att gå till när man ska ut.

Men men, smaken är som baken, inoljad


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Är Jönköping inte Civiliserat Castor? Dr Pepper ska man kunna köpa överallt!

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Åh, herre. DrPepper är typsik en sådan där sak som jag och mitt umgånge skämtar om när man ska köpa dricka, typ "hrhr, ta en drpepper, den är mest god". Typ på samma sätt som man nämner dåliga ställen att gå till när man ska ut.

Ah, ni har precis upptäckt ironi och nu experimenterar ni lite med varandra på DrPepper's bekostnad? Ni verkar vara ett kul gäng!*

*Se ironi

Skrivet av Karmalicious:

Är Jönköping inte Civiliserat Castor? Dr Pepper ska man kunna köpa överallt!

Jönköping vore helt perfekt om det inte vore för alla jävla jönköpingsbor.

Seriöst så tror jag att jag gillar DrPepper bäst eftersom den luktar precis som klassrummen gjorde i min ungdom då vi skulle pyssla, rita osv... tror det hette "björnklister" och luktade precis som DrPepper gör... Nostalgi är kraftfulla saker.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

root beer, cream soda, mountan dew och dr pepper bör finnas i varje välsorterad butik, mmmmmmmmmmmmmmmm


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag var nog den ende som gillade vanilla coke som försvann lika snabbt som den kom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag var nog den ende som gillade vanilla coke som försvann lika snabbt som den kom.

Drack den när jag var i Skottland, kunde inte ens dricka upp den. Yuuuuuk:#


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag var nog den ende som gillade vanilla coke som försvann lika snabbt som den kom.

jag gillade den också, fast den höll inte riktigt i längden...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Finns inte vanilla coke kvar alls längre?

123
Skriv svar