Left 4 Dead är här

Robot
Medlem
Left 4 Dead är här

Yeah och kul som fan är det Versus mode

Inaktiv

ihh, fattas 50 kronor för att jag ska kunna köpa det på steam.. måste panta!!!

Medlem

Left 4 Dead demot finns inte kvar längre på Steam, utan man hänvisas till att köpa spelet.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

ska köra det nu YEAHHHHHH gå in på l4d.se om ni vill ha svenskar o spela med

Medlem

Lirade demot på 360 härom kvällen, hetsigt som sjutton. Väldigt kul. Kanske blir att skaffa via Steam.


signatur

.slanger

Medlem

hur mycket jag än vill ha det, så föredrar jag att äga ett spel i en materelistiskt form, så jag väntar ivrigt tills torsdagen

Medlem

tycker det är surt att det kostar så satans mycket genom steam, de borde se till och få ner priserna.

Medlem
Skrivet av Wiman:

Left 4 Dead demot finns inte kvar längre på Steam, utan man hänvisas till att köpa spelet.

Yup - demot går inte längre att spela.


signatur
Medlem

Oh Yeah! Det är så jäkla skoj:D

Måste man ha steam för att spela eller köpa spelet?


signatur
Medlem

45% klart men fan vilken rip-off för ett PC spel, 500:-. Hoppas på mycket moddar/maps till detta.


signatur
Medlem

Åh.... jag kan inte bestämma mig.

Demot är ju skitroligt men jag vet inte om jag har pengar till det.

Medlem
Skrivet av Wiman:

Left 4 Dead demot finns inte kvar längre på Steam, utan man hänvisas till att köpa spelet.

Tack, korrigerat.

Inaktiv

Synd att det är så dyrt. Jag vill inte betal speciellt mycket för ett shoot'n'run spel. Demot var i alla fall grymt kul! Blivanda LAN-klassiker?


signatur

ammagawhd...

Medlem
Skrivet av MKultra:

45% klart men fan vilken rip-off för ett PC spel, 500:-. Hoppas på mycket moddar/maps till detta.

hahaha va? 500kr? För att köpa över steam? Jag som trodde det skulle bli billigare med steam. Ännu ett exempel på att steam är satans påfund.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Redaktör
Skrivet av dofilusåkaffe:

Måste man ha steam för att spela eller köpa spelet?

Spelet släpps på dvd-skiva på torsdag eller fredag. Du behöver inte köpa spelet genom Steam, däremot måste du ha ett Steam-konto för att aktivera det.


signatur
Medlem

Steam är ripoff är fan svin dyrt där. Borde vara sjukt billigt med tanke på att man intye får varken dvd eller manual eller fodral


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Steam är ripoff är fan svin dyrt där. Borde vara sjukt billigt med tanke på att man intye får varken dvd eller manual eller fodral

Man tycker det, men de får inte släppa spelen så billigt att de konkurrerar ut återförsäljarna.

Medlem

Sjukt gött, demot var en rikitg mindblower (ja, jag är från Göteborg för alla er som redan lirat demot XD)
Tråkigt bara att det ska kosta så bara för att det smakar.

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av MKultra:

45% klart men fan vilken rip-off för ett PC spel, 500:-. Hoppas på mycket moddar/maps till detta.

hahaha va? 500kr? För att köpa över steam? Jag som trodde det skulle bli billigare med steam. Ännu ett exempel på att steam är satans påfund.

Ja. Prissättningen är helt åt helvete, Steam är visserligen förbannat smidigt, men att bandbredden skulle vara dyrare än den fysiska kopian av spelet inkl all hantering/tillverkning och to.m frakt, inte SÅ troligt.


signatur
Medlem

dem hade ju 10% rabbat på steam innan releasen, tror spelet gått för 360 kr någonstans då om jag minns rätt, nu är det ju fullt pris så synd för er som tänkt köpa via steam

sen så är det 400.695 för vara exakt och inte 500 kr, fast ni kanske har räknat med skatten och det som steam också måste ta betalt för?

Medlem
Skrivet av ghoül:

dem hade ju 10% rabbat på steam innan releasen, tror spelet gått för 360 kr någonstans då om jag minns rätt, nu är det ju fullt pris så synd för er som tänkt köpa via steam

sen så är det 400.695 för vara exakt och inte 500 kr, fast ni kanske har räknat med skatten och det som steam också måste ta betalt för?

Spelet kostar exakt 504,10:- (detta är vad Steam drar från mitt konto). Att spelet kostar 400:- exkl div avgifter är ju inte speciellt intressant.


signatur
Medlem

Att spelet också kostar 504,10 kr är inte heller intressant. Köpte det själv igår, gick lös på 370 kr.

Och nyheten var faktiskt lite konstig, det har ju ändå gått att köpa spelet ett tag nu.. Det är iaf sjukt kul!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Steam är ripoff är fan svin dyrt där. Borde vara sjukt billigt med tanke på att man intye får varken dvd eller manual eller fodral

Sant... STEAM är dyrt.

Medlem
Skrivet av Ashiu:

Att spelet också kostar 504,10 kr är inte heller intressant.

För dom som köper över steam kan det vara det, och det är ju just vad nyheten handlar om..


signatur
Medlem

Steam är inte så farligt dyrt.. Men 500kr för ett spel som är mera som en Mod är lite väl att ta i.

Medlem

Nej tack. Spelet känns som en mod och verkar till stor del spela som en också. Att kräva 500 spänn för något sådant är ett rån, 300kr hade varit mitt max. Demon imponerade ju inte mig iaf...

Medlem
Skrivet av MKultra:

45% klart men fan vilken rip-off för ett PC spel, 500:-. Hoppas på mycket moddar/maps till detta.

Nej nej, 49.90 x 7,91 = 394kr......det är dyrt för att vara steam...men men så är det när det är lågkonjuktur....

Medlem

åhh varför måste det vara på svenska . eller kan man ändra det ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skriv svar