14 miljoner aktiva PSN-konton

Robot
Medlem
14 miljoner aktiva PSN-konton

bra jobbat sony

Medlem

"Det bör dock noteras att ingen redovisar hur de räknar, eller i Sonys fall vad som menas med "aktiv" medlem."

Antar att väldigt många har flera accounts för att komma åt dom olika marknads platserna för olika demon? Jag har 3 st personligen.

Medlem

Imponerande sony! Bara att gratulera på födelsedagen också! Spelar online dagligen och har riktigt kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag har dock fler konton ett EU och ett US samt ett JPN som jag sällan loggar in på...
Aktiv (spelar, chattar osv...) gör jag på mitt "vanliga" EU-konto.

Skiter blankt i alla jämförelser mellan konsollerna, har valt PS3an och jag är nöjd, har polare som äger wii o xbox360 så jag lider inte så mycke av att inte äga en xbox360 till exempelm det enda som skulle va kul o röja igenom vore juh kanske GOW2 i coop men det är väl det enda.

Inaktiv

Inte illa pinkat. ^^


signatur

synden FX - Graphic design

Inaktiv

fan va nice

det borde ju även gå bra för PS3'an rent ekonomiskt också med tanke på att den inte har blivit hackad än.

Medlem

wow! grattis Playstation 3! och sony


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Konstigt då att varje medlem har ett Eu,Japansk och Amerikansk konto?

Jahap.. vad räknas med "aktiv"?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Antar att väldigt många har flera accounts för att komma åt dom olika marknads platserna för olika demon? Jag har 3 st personligen.

Skrivet av haiko:

Jag har dock fler konton ett EU och ett US samt ett JPN som jag sällan loggar in på...
Aktiv (spelar, chattar osv...) gör jag på mitt "vanliga" EU-konto.

Som det står, "aktiva konton". Inte unika individer.

Bra jobbat Sony, bara att klättra mer på stegen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av showerguy:

Konstigt då att varje medlem har ett Eu,Japansk och Amerikansk konto?

Jahap.. vad räknas med "aktiv"?

Redan att skapa ett PSN-konto alls är redan det relativt "high tech" för medelssvensson som köper en spelkonsol. Jag tror faktiskt inte det är särskilt stor andel av användarna som har flera konton. Folk som hänger på FZ är inte representativa.

Medlem

Int high tec Frux, men lite bökigt med allt skrivande från kontrollen. Eftersom Playstation 3 är rätt öppen, om man gämför med X-box 360 beträffande hårdiskbyten, användandet av usb disk osv kunde väll Sonny slänga med ett program som generar en skriptfil där man genom datorn kunde knappa in allt i förväg och sedan bara sticka in en usb-sticka.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar