Bionic Commando filmat och fotat

Robot
Medlem
Bionic Commando filmat och fotat

Ser fortfarande ruggigt hattigt och hackigt ut. Stentajta kamerarörelser kombinerat med ett abstrakt gränssnitt för både världen och känslan blir lite för mycket... Hoppas verkligen på finputsning innan release...


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

ptr
Medlem

mmm hoppas de fixar fps dropparna... finns inget värre i spel.

Medlem

Capcom använder fraps 0.1b på en Laptop från 2004...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Såg den här filmen för typ 3-4 dagar sen på http://www.actiontrip.com... Har märkt att dom är långt före många andra spelsidor med nyheter och filmer...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Klippet har ingeting med hack och lagg att göra, är nog mer själva klippet som är så..

Medlem

Han tål rätt mycket skott för att vara un-armoured, denne bioniske kommandosoldat.

Medlem

Fixar dom fps droppsen så verkar spelet i övrigt väldigt roligt


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Fps Drops? Va? Nae? Spelet verkar ju helt klockrent. Jag är såld. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag håller kanske på att bli sjuk, men detta var inte filmen som låg här från början, eller var det? Var det inte natt och typ något annat som flög?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tro det här kan bli grymt kul

Medlem

Intressant spel får jag säga känns dock verkligen som att det kommer falla pladask om dom inte får till kontrollen riktigt bra...

Medlem

Den mannen har en jäkla stark arm.

Undra hur man styr gubben. Såg rätt så avancerat ut.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

1
Skriv svar