I väntan på bloggrevolutionen

Medlem
I väntan på bloggrevolutionen

Ryktet gick att vi skulle få våra nya flashiga bloggar igår men så var tydligen inte fallet. Själv var jag hos tandläkaren igår och opererade ut en visdomstand, det var ganska brutalt måste jag säga. Idag jobbar jag hemifrån och är ganska trasig.

Vidare har jag klarat The Saboteur, jag tror inte att GTA-kloner är något för mig egentligen men det här lyckades jag ta mig igenom. Varför kan man inte göra alla bitarna bra? Bilkörningen var inget vidare, klättringen var kass efter att ha spelat Assassins Creed 2 och animationerna var lite stela. Dock så hade spelet en riktigt skön stämning med det monocroma och nazi ockupationen av Paris. När speltorkan kommer så plockar jag nog fram detta spel och kör lite sidouppdrag.

Nästa spel på backloggen är Dirt 2 och jag har kanske kommit halvvägs på det. Sedan råkade jag även köpa Overlord 2 för 129:- inkl frakt så jag får väl klämma in det någonstans på listan.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Redaktör
I väntan på bloggrevolutionen

It's aliive!


signatur
Medlem

Verkar fungera kalas det här. Skrev ett litet inlägg på "Synpunkter och förslag" vad jag jag gärna skulle vilja se dock.
[http://www.fz.se/forum/thread.php?id=91146]


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

äsh, såg att det redan fanns det jag sökte.

Går det inte redigera/ta bort inlägg man skrivit föresten?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Ha! Så funkar det, härligt! Bra jobbat alla som varit inblandade!


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Sådär då har jag lyckats få in blogghuvudet med, men det behövs nog göras om lite. Verkar som om jag har fel upplösning eller något.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Medlem

Ah, visdomständer är alltid lika trevligt att ta bort
Opererade bort två stycken för nåt år sedan.

Den nya bloggdesignen är win f.ö.

1
Skriv svar