Eget företag? Skoluppgift.

Inaktiv
Eget företag? Skoluppgift.

Jag har fått en uppgift i skolan där jag ska intervjua en chef, eller annan person inom ett företag som vet lite om företagets affärsidé, hur företaget grundades, vilka intressenter. Såna grejer. Om någon här inne har ett företag eller vet mycket om företaget ni jobbar på, och är villiga att ställa upp på en intervju, vänligen kontakta mig. Antingen via pm eller mail.

johanhonk@hotmail.com

Om ni anser att det är fel ställe så får ni flytta/ta bort tråden.

Tack på förhand.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Jag hade också ett sånt här arbete för inte så längesen. Jag var faktiskt i Varberg på mässan igår.

Själva saken var att intervjua ett företag och ställa frågor osv. Jag intervjuade Klädhörnan i Hyltebruk för det inte var så långt att gå. Bara några hundra meter faktiskt.

Jag var i en grupp med 3 till; tre tjejer faktiskt. Vi kom på en jävla massa frågor. Chefen - hon som starta klädhörnan - kunde svara på alla frågor.

Sedan gjorde vi en plansch där vi skrev upp telefonnummer, märken etc. som vi skulle hänga upp på mässan i Varberg.

Ett tips till dig, har Du nåt stort företag eller nåt bra företag där Du bor så kontakta det. Dom ställer nog gärna upp.

MFC
Medlem

En telefonintervju med Volvos VD hade varit status.. bara namnet ger ju MVG...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar