Aion mäkta populärt i Korea

Medlem
Aion mäkta populärt i Korea

fräsigt, svärdstrider i luften

Medlem

Ser ut som vilket Asiatiskt MMO somhelst :/


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

"MMO-världen kretsar för närvarande kring #Lich King en viss kung, men i Asien vet man att det finns fler spel än de Blizzard knackar ihop."

kodfel?


signatur

War never changes.

Inaktiv

motorn som även används i Far Cry, rättare sagt.


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

vad är det för stridssystem i det här? Samma gammla old school mmo eller?

Medlem

"Det drivs av spelmotorn CryEngine som även används i Crysis."
Ska nog vara Far Cry.

Edit:
Såg inte ditt inlägg Tr0ll.

dyb
Medlem

kan man på nått sett spela den betan eller får vi vänta tills en amerikans/europeisk beta kmr ?

Medlem

Det har rullat rätt mycket i reklamen när man tittat på sc-matcher. Så kan väl vara en av anledningarna det fått ett stort intresse.

Inaktiv
Skrivet av dyb:

kan man på nått sett spela den betan eller får vi vänta tills en amerikans/europeisk beta kmr ?

Kommer tyvärr inte att bli en beta utanför Korea av vad jag hört. För att gå med i den koreanska betan krävs ett KSSN, alltså att du har ett personnummer i Korea. Väldigt olagligt att fejka.

Jag ser själv fram emot Aion väldigt mycket

Inaktiv

ja detta ser mycket lovande ut vet någon om de är raides som wow eller om de är mera åt pvp hållet ?

Inaktiv

Nej tack jag har _LEVVLATT_ en gång för mycket redan.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ut som vilket Asiatiskt MMO somhelst :/

Den grafiska stilen är en kopia av Guild Wars.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av KlosterKatten:

Ser ut som vilket Asiatiskt MMO somhelst :/

Den grafiska stilen är en kopia av Guild Wars.

Alla koreanska MMORPG ser ju i princip likadana ut. Guild Wars var ju knappast först heller...

Medlem

CryTeks CryEngine. Låter inte dumt, nej inga MMORPG för mig


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

tycker inte de ser så märkvärdigt ut , om de drivs av cryengine så borde de kunnat åkomma bättre resultat, vissa screens ser ut som crap, är innötet wow fan så ja tänker inte spelat ett till mmorpg sammtidigt, testade o lira wow + aoc vilket sög kommer ta ett bra tid innan spelet släpps, färsta gången ja såg att de skulle komma va på webhallens sida för komande mmorp o de har stått me där 2 år nu.gg btw som andra sagt ser de ut som alla andra asiatiska mmorpg, bloom efekts i överflöd

Sen varför så många spelar de är för att lich king inte släppts för asiater än, enligt min halvbrorsa som lirar kina varision av wow så kommer de run jannuari

Pansarknekt
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av dyb:

kan man på nått sett spela den betan eller får vi vänta tills en amerikans/europeisk beta kmr ?

Kommer tyvärr inte att bli en beta utanför Korea av vad jag hört. För att gå med i den koreanska betan krävs ett KSSN, alltså att du har ett personnummer i Korea. Väldigt olagligt att fejka.

Jag ser själv fram emot Aion väldigt mycket

Ja man räds ju att bli utlämnad av sverige till korea för att hittat på ett koreanskt personnummer...
Problemet lär väl mer vara den tekniska biten, inte den juridiska.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av deftune:
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av dyb:

kan man på nått sett spela den betan eller får vi vänta tills en amerikans/europeisk beta kmr ?

Kommer tyvärr inte att bli en beta utanför Korea av vad jag hört. För att gå med i den koreanska betan krävs ett KSSN, alltså att du har ett personnummer i Korea. Väldigt olagligt att fejka.

Jag ser själv fram emot Aion väldigt mycket

Ja man räds ju att bli utlämnad av sverige till korea för att hittat på ett koreanskt personnummer...
Problemet lär väl mer vara den tekniska biten, inte den juridiska.

tror att språket gör större skillnad ingame lr om du skulle bli utlämnad

Medlem

För färgglatt för min smak ändå...ska vara mörkt, dystert och brutalt.....conan

1
Skriv svar