Träffa Hideo Kojima i helgen

Robot
Medlem
Träffa Hideo Kojima i helgen

Som ja sa i tråden på ps3 forumet, skulle hellre ta dit min ps3 och låta honom signera den ;p

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Som ja sa i tråden på ps3 forumet, skulle hellre ta dit min ps3 och låta honom signera den ;p

Gör det då, tror inte han kommer säga nej

Inaktiv

Min silvergrå PS3 då? Det är ju MGS-versionen...

Medlem

Undra om han skulle vilja signa mitt ex av mgs 3 till pc?

doh :x

Medlem

"hej hideo.. ja har en fråga. I mgs4 finns det robotar som låter som kossor... det tyckte ja var väldigt konstigt. varifrån får du alla dina ideer?"

Medlem

Jag ska komma ditt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag ska fråga honom vilka spel han tänker göra nu.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hmm, syrran bor i Stockholm och hon lånar mitt MGS2 för tillfället.

Inaktiv

fan att man inte är där! precis som någon skrev tidigare hade jag bett om att få min PS3 signerad


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Undrar hur mycket Webhallen fick punga ut för att få dit Kojima. :x Inte precis release av MGS4....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ett signerat spel höjer värdet lite, en signerad maskin höjer värdet mycket. Jag skulle lätt tagit dit min PS3 om jag bodde i Stockholm

Medlem

Om jag bodde i stan kanske - inte tänker jag åka 11 mil för det... :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Mahone:

Ett signerat spel höjer värdet lite, en signerad maskin höjer värdet mycket. Jag skulle lätt tagit dit min PS3 om jag bodde i Stockholm

Om man läser Webhallens notis om visiten så står det...

Citat:

Ett ex per person gäller under signeringen. (endast spel!)


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

I vissa lägen kan det inte vara roligt att vara Hideo Kojima XD Mordhotad om han inte skulle göra en uppföljare liksom.. heh, tur att uppföljaren vart bra iallf : )


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem
Skrivet av Remus:

Undrar hur mycket Webhallen fick punga ut för att få dit Kojima. :x Inte precis release av MGS4....

Nej nej nej, dom kidnappade hans hund.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

1
Skriv svar