Trailer: New Xbox Experience

Robot
Medlem
Trailer: New Xbox Experience

Skeptisk.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Skrivet av Fjornsvavne:

Skeptisk.

Till vad?

Medlem

Kör det för tillfället, mycket snabbare och smidigare än Blades-interfacet.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

tycker det är nice att kunna installera spel på hårddisken , speedar up loading time på t.ex gta 4 med ca 25 %

resten har jag inte orkat kika på än

Inaktiv

Ser snyggt ut men dom kunde struntat i avatarerna.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Fjornsvavne:

Skeptisk.

Till vad?

Till systemet. Har personligen inte sett jättemycket om hur det kommer vara, men en känsla jag har, och en förutfattad sådan, är att det hela ger ett mer... b-intryck? Less is more, sägs det och jag hoppas väl att så även är fallet här. Och konsekventa.

Avatar-idén är lite fjantig, men kanske kul för en del. Malplacé, för att uttrycka det lite finare.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Ska bli nice med lite nytt..

Inaktiv

JAg har haft min Xbox 360 sen den släpptes. Har väntat på detta länge. Kanske skillnad om man har köp en Xbox 360 förra veckan... då är det nog inge roligt.

Vill ha detta till 100 %!

Medlem

är det bara jag eller detta trialen är faktiskt mer än tre veckor gammal??

Medlem

Äntligen får Xbox lite karaktär, nuvarande dashboard är oerhört stelt och tråkigt. På onsdag smäller de

Avstängd

Usch, det där interfacet ser inte bra ut i mina ögon... Det som finns nu är bra mycket bättre o lätt att hitta saker.

Inaktiv

Detta kommer att bli en riktigt bra, och välbehövlig, uppdatering till xboxens mjukvara - står det i spåkulan. Snart landar den!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

Vet inte riktigt vad jag ska säga om utseendet, men att det kommer bli snabbare är vad man längtar efter! Jag hatar den sega laddningen när man trycket på guideknappen in-game.

Medlem

Jag har kört NXE nu ett tag (kom med i previewprogrammet)
o tänkte sätta lite plus o minus..

+ uppsnabbad guidefunktion.

+ Browsa marketplace via webben och köa upp downloads som sedan tankas då du slår igång din konsoll. (inte igång i previewen, men jag tror det blir bra).

+ Mer utförlig info och screenshots på alla spel på marketplace.

+ Möjlighet att lägga in spel på HDD (..om dom kan lösa de buggar folk stött på förstås, i många spel funkar inte musiken om det ligger på HDD och en del spel krashar).

-fortfarande ingen preview på hur teman ser ut (tur man inte skaffar såna som kostar).

- Avatarerna, skitfula, fåniga missfoster, som ser ut som dom hör hemma på wii. De kunde gott gjort så man iaf KAN göra nått som inte ser ut som nått konstigt freak med påmålade ögon, mun och ansiktshår.

- navigeringen i nya interfacet, kom igen, hurfan tänkte dom egentligen, tur att man kan få fram snabbgenvägar via guideknappen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

WTF ta bort Wii gubbarna!
dom ser ju inte ut som 360 gubbar borde se ut =(

Inaktiv

kan du inte vänta till onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=gkl9C3doXOE

1
Skriv svar