Sony: "Öppen Home-beta inom några veckor"

Robot
Sony: "Öppen Home-beta inom några veckor"
Medlem
Sony: "Öppen Home-beta inom några veckor"

Yeah!! I lagom tid att jag fick en PS3 igår då! : DDDD


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

gött detta ska testas


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Hur länge har sony lockat med denna titel egentligen?

Det är på tiden att folket äntligen får testa det!

Medlem

Jag har väntat sen PS3 släpptes. Snart så smäller det!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

samma här, jäklar i helsike vad roligt det ska bli


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Har aldrig förstått mig på Home, egentligen. Ni som är exalterade över detta, gillar ni Second Life också måntro eller är jag helt ute i snövädret?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Little Big Planet, Home beta, metal gear soild 4... kan inte leva längre


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Visst detta kan vara roligt men hur många orkar liksom?

Får man typ Killzone 2... hur många går in i Home och går runt där då. Tror faktist inte att det kommer bli så populärt.

Visst är det bra men orkar man hålla på hela tiden?

Medlem

Känns som sims light typ..

Medlem

Home är en tjänst som gör det enklare att träffa folk helt random. Tänk er att ni är ute och går runt i Home när ni inta har så mycket att göra. Så ser ni en grupp människor stå och parta om något. Ni går fram och de kanske råkar prata om just er favoritspel eller intresse. Du deltar i diskussionen och efter detta möte kanske du fått massvis med nya vänner.

Ett litet exempel av mycket som kan hända i Home. Varje spel har sina speciella ställen där ni kan besöka och hitta mer information om spelet som du kanske aldrig skulle få annars. Direkta live sändningar från E3 eller likande kommer finnas i bio salonger. Mitt inne i home så är du sugen att spela något spel, så kan du hojta till alla som är i närheten om någon vill vara med. Vips som joinar ett gäng och ni är igång och spelar. Kanske träffar några trevliga personer som du blir vän med.

Kan fortsätta i all evighet, finns massvis med saker, det är DÄRFÖR det har dröjt. De har utvecklats massvis med futures och jobbat med att få med samtliga utgivare att bidra med spännande lobbys mm.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Då lär vi sen en färdig version lagom till PS4 kommer ut på marknaden.

Medlem

home..? hmm.. låter bekant...
just ja fan hörde nåt om det för nåt år sedan ^^
tagit dom en jäkla tid för sony detta. specielt med tanke p åatt varje gång dom visat upp det å sagt att det är försenat har dom även sagt att funkar jätte bra å allt flyter på bra.. jo tjena..

men lär väll ska testa å se om alla dessa förseningar har varit väl spendarade på att göre det intressant å kul. började ju nästan lukta lite duke nukem eller tf2 om detta ^^

Medlem

hah, vi får väl se om det kommer denna gång ^^, en annan sak som jag frågar mig är väl om det kommer till Europa samtidigt ^^


signatur

Retro.

Avstängd

Hoppas det blir något o ha då!

Medlem

Grymt! Ska bli kul att äntligen få testa.

Medlem

Tror home kommer bli en riktig hit. Förstår inte varför det får så mycket kritik.

Second Life har ju visat att virtuella världar har en enorm potential även om världen i sig är värdelös

Jag skulle nog definitiv kunna tänka mig att "gå ut" och försöka träffa ett gäng att spela med innan jag spelar ett spel. Själva spelandet blir ju mycket mer socialt.

Medlem

Nja, jag såg också fram emot det tills jag provade den stängda betan. Har haft den någon månad nu och har max spenderat 4-5 timmar sammanlagt i det. Lite kul är det, men man tröttnar ganska snabbt.

Man kan iofs räkna med att dom kastar in rätt mycket mer godis när dom väl releasar det, men det är LÅNG väg kvar tills det blir värt att hänga där.

Inaktiv

Kom igen nu, ut med det för fan.

Jobbar stenhårt på mina Trophy's, så jag kan flexxa lite sen.

Muppigt jag vet men det måste man få vara ibland. hahhahaha

1
Skriv svar