Command & Conquer: Red Alert 3

Medlem

Spelet är okey varken mer eller mindre. Det känns som red alert 2 var bättre än 3an och det avgör att jag inte kommer spela 3an. Håller mig till End War i stället.

Medlem

Dålig recension, ni klagar alltid på spelens målgrupper? Klart att det inte är exakt samma som för 7 år sedan!? Hört talas om "flugor", mode, osv...?

Inaktiv

ärligt talat; vem bryr sig om enspelarläget, då allt handlar om att mätta den som söker efter flerspelardelikatesser..

att recensenten sedan klagar på den underbara humorn får mig att tappa allt hopp om mänsklighetens framtid

Medlem
Skrivet av sampo:

ärligt talat; vem bryr sig om enspelarläget, då allt handlar om att mätta den som söker efter flerspelardelikatesser..

att recensenten sedan klagar på den underbara humorn får mig att tappa allt hopp om mänsklighetens framtid

Nej nej du har fått allt om bakfoten.
SP ÄR vad spelet (och 96% av alla spel handlar om)
inte MP, det är i SP man har kul och ska njuta i fred å frihet


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Jimpa_31:

Gillade inte spelet ... Käns inte som Redalert överhuvudtaget...

Word på det!!!

Det red alert jag växte upp med var iaf någorlunda seriöst! Visst fanns det väl en del overkligt i orginalet men aldrig så att det förstörde. Japanernas robotar och amerikanarnas delfiner?... Nej tack!

Medlem
Skrivet av pakr:
Skrivet av Jimpa_31:

Gillade inte spelet ... Käns inte som Redalert överhuvudtaget...

Word på det!!!

Det red alert jag växte upp med var iaf någorlunda seriöst! Visst fanns det väl en del overkligt i orginalet men aldrig så att det förstörde. Japanernas robotar och amerikanarnas delfiner?... Nej tack!

Å andra sidan så har ju delfiner använts i krig precis som hundar och Japanerna bygger ju robotar på riktigt.

Attackbläckfiskar som de är i Red Alert 2 vet jag dock aldrig om de funnits.

Skrivet av sampo:

ärligt talat; vem bryr sig om enspelarläget, då allt handlar om att mätta den som söker efter flerspelardelikatesser..

att recensenten sedan klagar på den underbara humorn får mig att tappa allt hopp om mänsklighetens framtid

Du kan knappast ha mera fel. RTS är inte ett renodlat multiplayer spel. Usch nej utan enspelarläge skulle det inte funka. Nu funkar ju inte det här spelet ändå.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av kebbe_90:

För att vara en spelsida så måste jag säga att ni är väldigt långsamma med era recensioner.

Bättre med en bra recension några dagar senare än några ihopkrafsade rader några dagar tidigare.

Tack och hej.

Medlem
Skrivet av ghoül:

vart är mitt C&C ? ja det undrar jag också, ååh westwood kan ni inte komma tillbaks och rädda denna underbara spel serie som nu är helt fördärvad

Westwood lever, om än i en annan form. De heter numera Petroglyph, och utvecklade senast det helsköna (men grovt underskattade) liret Universe at War. Fick ett x-antal kängor för att de använde sig av Windows Live.

"Höll dessutom på att sätta drickan i halsen när skribenten skriver att han tycker RA2 är bland de bäst balaserade RTS spelen i världen... Prism Tanks någon?"

Jo, för det var verkligen Prisma-tanks som var imba! Nej, Apocalypse var det som körde sönder alla.

Medlem

Vad hände med Mammoth tanks förresten?:(

Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av pakr:
Skrivet av Jimpa_31:

Gillade inte spelet ... Käns inte som Redalert överhuvudtaget...

Word på det!!!

Det red alert jag växte upp med var iaf någorlunda seriöst! Visst fanns det väl en del overkligt i orginalet men aldrig så att det förstörde. Japanernas robotar och amerikanarnas delfiner?... Nej tack!

Å andra sidan så har ju delfiner använts i krig precis som hundar och Japanerna bygger ju robotar på riktigt.

Attackbläckfiskar som de är i Red Alert 2 vet jag dock aldrig om de funnits.

Nåväl... Skulle vilja se den delfinarme som kan sänka en rysk stridsbåt.
Hundarna hade jag aldrig något emot men det här med björnarna är ju bara allt för tramsigt. Och de japanska robotar som finns i verkligheten är ju knappast 20meter höga med laserkanoner och allt vad det nu var.

Tycker det känns som att EA försöker trycka in så mycket "coola" och "humoristiska" grejer dom bara kan men missar totalt att det varken är coolt eller roligt för fem öre.

Kungen är död, länge leve kungen!

Medlem
Skrivet av pakr:

Nåväl... Skulle vilja se den delfinarme som kan sänka en rysk stridsbåt.
Hundarna hade jag aldrig något emot men det här med björnarna är ju bara allt för tramsigt. Och de japanska robotar som finns i verkligheten är ju knappast 20meter höga med laserkanoner och allt vad det nu var.

Delfinerna var utrustade med minor som sprängdes när de kom i närheten av fiendes skepp så sänka en rysk stridsbåt hade nog inte varit så svårt.

Som tur är så är det inte så många laserkanoner på Japanernas robotar iaf

123
Skriv svar