FZ intervjuar Lich King-köpare

Robot
Medlem
FZ intervjuar Lich King-köpare

cooolt

Medlem

Nice, det där. Skulle viljat vara där


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Redaktör

Kasst ljud i denna, en bättre upplaga kommer om ett par minuter.


signatur
Inaktiv

Var det bara jag eller sa en i kön att han INTE hade testat Warcraft än ? Va köa han för då?

Medlem

underbart kul och se att människor uppskattar sådana eventer som game och alla andra affärer har så sent på nätterna vid spelreleaser.

Medlem

HAHAHA!!HANN MED FEBER GÅR I MIN SKOLA OCH HETER KALLE! OCH TJEJEN BREVID ÄR HANS SYRRA HAHAHAHAHAHAHA!!

edit: Han menade nog att han inte testat warhammer än


signatur

Det här är en signatur

Medlem
Skrivet av Combalex:

Var det bara jag eller sa en i kön att han INTE hade testat Warcraft än ? Va köa han för då?

Han sa nog fel, kan ha menat warhammer, eller så kanske han pratar om tidigare wrcraft spel finns ju tre stycken. Vad vet jag...

On topic: Det såg ju ut som de hade skoj i alla fall


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Luuul, hoppas det blir lite "coolare" folk till
D3 xD


signatur

Rawr

Medlem

hahah vilka nördar riktigt häftigt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

FZ...ffs.. intervjua endast den snygga bruden ffs. (som inte var med i denna film precis, var väl mest isåfall ett träskmonster.)

Medlem
Skrivet av Vaizard3:

HAHAHA!!HANN MED FEBER GÅR I MIN SKOLA OCH HETER KALLE! OCH TJEJEN BREVID ÄR HANS SYRRA HAHAHAHAHAHAHA!!

edit: Han menade nog att han inte testat warhammer än

lool killen me feber går jag engelska B med^^

Medlem

vad säger hon vid 1:50? prepcen?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av Combalex:

Var det bara jag eller sa en i kön att han INTE hade testat Warcraft än ? Va köa han för då?

Kanske för att köpa WoW wotlk. Han sa ju warcraft, t.ex http://www.fz.se/spel/warcraft-iii-reign-of-chaos/pc


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv
Skrivet av Ellehbg:
Skrivet av Combalex:

Var det bara jag eller sa en i kön att han INTE hade testat Warcraft än ? Va köa han för då?

Kanske för att köpa WoW wotlk. Han sa ju warcraft, t.ex http://www.fz.se/spel/warcraft-iii-reign-of-chaos/pc

Jo, men frågan var om dom hade spelat andra MMOs, vilket Warcraft 1-3 inte är.

Inaktiv
Skrivet av Master_johan:

vad säger hon vid 1:50? prepcen?

hon: perception (?)
han: den finns inte längre, det är 3.0

va`?

Orka släpa sig dit med feber, herregud nä tack och lov att det inte smittar om man inte kör WoW.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Master_johan:

vad säger hon vid 1:50? prepcen?

hon: perception (?)
han: den finns inte längre, det är 3.0

va`?

Ja, humans har fått en ny racial. Samma som pvptrinketen, fast dom delar CD


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Kul att ni la upp nåt sånt här. Även om WoW är helt ointressant för min del så var det ändå kul att titta på.

Medlem

Orka...


signatur

Wai

Inaktiv

Jag skulle vilja jobba där på webhallen så att jag kan stå och gotta mig i värmen medans de andra köar fruktansvärt länge i den förbannade kylan

Avstängd

Hade varit kul att vara där, skulle jag tro. Blev lite avskräckt bara när de sa: "Perception" och "Sluta vanisha". Visst, rollspelande i all ära, men det där är ju bara löjligt. :/

Medlem

Ge mig en release av D3 så är jag med nattekvist

Redaktör
Skrivet av Håkan:

FZ...ffs.. intervjua endast den snygga bruden ffs. (som inte var med i denna film precis, var väl mest isåfall ett träskmonster.)

Trevlig attityd... Jag antar att det krävs en riktig läckerbit för att kläcka en sån kommentar. Och då kan du säkert ragga upp en pudding på egen hand, så att FZ slipper tillgodose dina brudtittarbehov.


signatur
Inaktiv

Sicket folk det finns alltså... ^^

Medlem
Skrivet av SwedishChaos:
Skrivet av Vaizard3:

HAHAHA!!HANN MED FEBER GÅR I MIN SKOLA OCH HETER KALLE! OCH TJEJEN BREVID ÄR HANS SYRRA HAHAHAHAHAHAHA!!

edit: Han menade nog att han inte testat warhammer än

lool killen me feber går jag engelska B med^^

Cybergymnasiet :O?


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Jag måste ju säga att det hade varit sjukt roligt att komma in där först och sedan köpa nåt helt annat än wotlk. ^^

Medlem
Skrivet av LoCK:

Jag måste ju säga att det hade varit sjukt roligt att komma in där först och sedan köpa nåt helt annat än wotlk. ^^

en kompis nattvakade här i umeå och köpte mirrors edge


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem

tokiga människor

Medlem

Preception!
Den finns inte längre, det är 3.0. Asså sluta vanisha.

Vaaa...?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

123
Skriv svar