FZ intervjuar Lich King-köpare

Medlem

Rent allvarligt... Fyfan för WoW, det här beskriver WoW's nördigaste sida!

Skulle jag ha spelat detta nördspel så hade jag åtminstone bokat det på internet istället för att stå på en gata en natt. Snälla, det är 2000-talet, vi har internet!

Inaktiv
Skrivet av bladefinor:

Rent allvarligt... Fyfan för WoW, det här beskriver WoW's nördigaste sida!

Skulle jag ha spelat detta nördspel så hade jag åtminstone bokat det på internet istället för att stå på en gata en natt. Snälla, det är 2000-talet, vi har internet!

Ehh... ja. Det är ju enbart nördar som köar mitt i natten.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ja, det var det jag menade

Riktigt omoget asså!

Medlem
Skrivet av Tpiom:
Skrivet av bladefinor:

Rent allvarligt... Fyfan för WoW, det här beskriver WoW's nördigaste sida!

Skulle jag ha spelat detta nördspel så hade jag åtminstone bokat det på internet istället för att stå på en gata en natt. Snälla, det är 2000-talet, vi har internet!

Ehh... ja. Det är ju enbart nördar som köar mitt i natten.

ja?

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

hahah vilka nördar riktigt häftigt

Dessa kallar man väl för "spelnördar" som tror att det är IRL och tänker på WOW 24/7.

Killmonday Games

diggar verkligen fotona. bra exponering och komposition


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Inaktiv

Har aldrig spelat WoW, har däremot en brorsa som är har spelat under några års tid. Sådana här events verkar skitroliga, om du har den typen av intresse.

Ser en massa människor här som tycker det är lamt, töntigt, nördigt och så vidare. Spelar det någon roll? Huvudsaken är väl att de har kul och det tror jag att de har


signatur
Redaktör
Skrivet av bloat:

diggar verkligen fotona. bra exponering och komposition

@andman är i sanning grym på foto.


signatur
Medlem

pfft! bah! humbug!.... pffft!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sörlänningar! Weeeeeeeee!!


signatur

lootskin@hotmail.com

Redaktör

Geografiskt sett befann de sig i Uppland.


signatur
Medlem

Tidigare när man såg sånt här så tyckte jag det var roligt...numera mår man nästan illa över att se hur pinsamma de är.

Nåja, huvudsaken är att dom har roligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Combalex:

Var det bara jag eller sa en i kön att han INTE hade testat Warcraft än ? Va köa han för då?

Nu sa han iofs nog fel - men även om han inte testat world of warcraft...varför skulle han inte kunna köa endå? Kanske ville börja sin WoW karriär med att ha alla 3 på en gång (även om han nu inte kommer åt allt LK material).


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av LoCK:

Jag måste ju säga att det hade varit sjukt roligt att komma in där först och sedan köpa nåt helt annat än wotlk. ^^

Haha det hade varit jävligt kul


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Inaktiv

Jag stod där i kön och det ångrar jag inte. Fan vad kul det var att se runt 1000 pers skaka av otålighet. Det var också riktigt kul att få snacka lite med en av producenterna och det var faktiskt kul att se dem som hade klätt ut sig. Gav en liten extra krydda på eventet. Det var otroligt få "småbarn" där utan de flesta som köade var från 16 år och uppåt, riktigt många vuxna.

Det här var första gången jag har köat till ett releaseevent men absolut inte den sista

Medlem
Skrivet av Rave:

Det var otroligt få "småbarn" där utan de flesta som köade var från 16 år och uppåt, riktigt många vuxna.

16 år är iofs inte vuxen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Ankh:
Skrivet av LoCK:

Jag måste ju säga att det hade varit sjukt roligt att komma in där först och sedan köpa nåt helt annat än wotlk. ^^

Haha det hade varit jävligt kul

Hehe hade jag med velat göra bara för att se reaktionen.

"Grattis till att vara den första att köpa inatt, vad kan jag stå till tjänst med?"

-"Jo alltså har ni ett ramminne och vad kostar de nuförtiden?"

Hade vart kul att se reaktionen där, säkert totalt hjärnsläpp resten av kvällen. HAHAHAHA:up:


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av LoCK:

Jag måste ju säga att det hade varit sjukt roligt att komma in där först och sedan köpa nåt helt annat än wotlk. ^^

Haha det hade varit jävligt kul

Hehe hade jag med velat göra bara för att se reaktionen.

"Grattis till att vara den första att köpa inatt, vad kan jag stå till tjänst med?"

-"Jo alltså har ni ett ramminne och vad kostar de nuförtiden?"

Hade vart kul att se reaktionen där, säkert totalt hjärnsläpp resten av kvällen. HAHAHAHA:up:

Hahahahahahaha

Står i kö i flera timmar

Medlem

Haha vilka nördar. Trodde inte det fanns såna stora nördar i Sverige. Kanske det finns i Stockholm shit... Vissa gillar spel om man säger så.

Medlem

"Asså sluta vinnisha" lol


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

wotlk <63


signatur

Veni Vidi Vice

Inaktiv

fyy. no lifers for real

Medlem

Roligt att se folk sitta och kritisera dessa människor och kalla dem för nördar men samtidigt trycka in 20 olika l33t uttryck i sitt inlägg xP

Pansarknekt
Skrivet av pakr:

Roligt att se folk sitta och kritisera dessa människor och kalla dem för nördar men samtidigt trycka in 20 olika l33t uttryck i sitt inlägg xP

Jag håller med. Jag har aldrig köat såhär men jag kan tänka mig att göra det när det kommer nåt riktigt fint. Som ett Fallout i isometrisk vinkel eller liknande


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv

hahah " nej de är 3.0 nu"
"asså sluta vanisha"
okej klockrena nördar det där XD

Nästan lite jobbigt att se så exterm nördar Men va fan man lever bara en gång varför inte leva i en annan värld då?

Medlem

nerdgather ftw!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Fler nördar

De två största guilden gick samman inför WotLK, och efter 3 dagar har de dödat alla bossar som finns (även 25-man).

http://www.twentyfifthnovember.com/

Tänk på att de måste haft skräp-gear när de cleara 25-manna raidsen. Eller så forsatte de med den gear de hade på lvl 70 helt enkelt.

Med andra ord så är raid-instancerna i WotLK väldigt enkla, och verkar inställda för att passa casuals.

Medlem

Jävligt snygga bilder faktiskt.

Gillar den sista :).

Medlem
Skrivet av tysonayt:

nerdgather ftw!

Håller med ^^


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

123
Skriv svar