ggggggaaaaahhhh!!!!!

Medlem
ggggggaaaaahhhh!!!!!

Nu håller jag på att slå itu datan!

Dagen börjar med att jag ska ladda ner Project reality mod, så tar det ca 3 timmar, när det var ca 5min kvar så stog jag o damsugade för att få de sista 5 minuterna att gå snabbt, men så ska jag damsuga vid tangentborde, så råkade jag slå till enterknappen, så jag avbröt nerladdningen, gaahhh! fick damp! jaha, så jag börja leta upp PRM för att ladda ner det igen, men så såg jag PoE2, tog o drog hem det på ca 3 timmar, när jag skulle extracta så kom det upp Error!!!! ja ha!! gahhh! då började jag med att ladda hem PRM igen för man fick den i EXE fil, så när jag nu väll fått hem det så skulle jag installera, å så kommer det upp Error medelande, det går inte att intstalera vissa bonor!!!! men för i hela helvete!!!:evil: och inte bara det jag skulle råka sträcka ryggen också, aj som fan, har haft on hela dagen, har tappat et glas i golvet, asså OTURSDAG!!!!!!!!!!:evil:


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Nu håller jag på att slå itu datan!

Ja, datan blev du ju av med när du kom åt knappen. Tur att du har kvar datORN i alla fall.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

skaffa getright eller nått och drick ett glas vatten.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

sluta ladda ner med 56kbps-modem så går det fortare


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

vissa har tur som inte behöver arbeta och kan leka med datorn hemma


signatur

thank you, come again

Medlem

jag skulle igentligen arbeta men det blev inte så i och emd ryggen:(


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Sluta säga datan! Det heter datorn...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det heter datormaskin om jag får be!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Det är bra att att kolla igenom texten innan man publicerar den så den blir så bra som möjligt

Medlem

Mesigt av er att tjaffsa om stavning när killen uppenbarligen var högröd när han skrev texten.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Att det blir error när du packar upp kan bero på att du har en gammal version av programmet som du packar upp med.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar