Bilder från Lich King-släppet

Robot
Medlem
Bilder från Lich King-släppet

- "Avstigning för samtliga trafikanter."


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Vissa människor har uppenbarligen lite för mycket fritid...


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv

Haha, undrar om några av dessa personer läser FZ?

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

de flesta av FZ:s medlemmar är just den typen av individer (inte jag).

Denial? Hoppet är det sista som lämnar en person har jag hört.

Medlem
Skrivet av WaltX:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/j/j9voqtbfhurlpi62kydcae8zx4503...

- "Avstigning för samtliga trafikanter."

Haha, seriöst, hur många är det nu förtiden som ens KOLLAR i manualen eller på omslaget sådär??? Det är ju inte precis som den där killen inte har hårdpluggat inför release vad som kommer finnas med ;p

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Inaktiv

I mina ögon är det loosers som inte kan vänta åtta timmar på ett spel utan måste ha det precis när det släpps. Alla butiker som har öppet är helt sjukt...bara för ett spel. Visst det säljer, men det bevisar bara hur många idioter det finns som är beredda på att köa för ett datorspel mitt i natten.

...men det är ju min åsikt.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av WaltX:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/j/j9voqtbfhurlpi62kydcae8zx4503...

- "Avstigning för samtliga trafikanter."

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Varför ska man skämmas för att man har köpt ett spel?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Haha, helt galet att dom klär ut sig och springer ut på stan mitt i natten för att köpa ett spel.. bra kul..
Det enda som var helballt var juh att det var en snubbe från Blizzard där, hade varit kul att träffa honom

Får se hur det är imorrn, inte haft tid att spela idag, så ska aktivera det imorrn så blir det lite spela i helgen, spännande!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Seriöst? Varför i helsike skulle man skämmas för att ha köpt spel?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Seriöst? Varför i helsike skulle man skämmas för att ha köpt spel?

Så ni har helt seriöst aldrig gjort det när ni var yngre när ni var o handlade spel? Kanske bara var jag som inte var tillräckligt nördig för att vilja erkänna mig nördiga missbruk men men, each to his own i guess.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Seriöst? Varför i helsike skulle man skämmas för att ha köpt spel?

Så ni har helt seriöst aldrig gjort det när ni var yngre när ni var o handlade spel? Kanske bara var jag som inte var tillräckligt nördig för att vilja erkänna mig nördiga missbruk men men, each to his own i guess.

Känner igen mig lite i det där från när jag va yngre. Nu bryr jag mig dock inte längre

Skrivet av Jinx:

I mina ögon är det loosers som inte kan vänta åtta timmar på ett spel utan måste ha det precis när det släpps. Alla butiker som har öppet är helt sjukt...bara för ett spel. Visst det säljer, men det bevisar bara hur många idioter det finns som är beredda på att köa för ett datorspel mitt i natten.

...men det är ju min åsikt.

Håller med fullständigt, tycker det är töntigt.


signatur
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

Seriöst? Varför i helsike skulle man skämmas för att ha köpt spel?

Så ni har helt seriöst aldrig gjort det när ni var yngre när ni var o handlade spel? Kanske bara var jag som inte var tillräckligt nördig för att vilja erkänna mig nördiga missbruk men men, each to his own i guess.

Har väl folk säkert gjort men som du skrev så låter det som om att det är en dålig sak att man inte måste skämmas för att man har köpt spel. Vilket får mig att undra vad du menar. För det låter inte vettigt nånstans. Och skäms man för något man gillar så har man ju andra problem, Nörd och stolt för fan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

dmn
Medlem

Min roflocopter skrattar så den störtar.

Inaktiv

Personligen tycker jag att det gått för långt om man klär ut sig och köar mitt i natten för ett spel, speciellt alla barn som antagligen skiter i skolan dagarna efter.

Folk borde tänka efter.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Synd att samhället har förändrats så mycket att man kan göra sånt där utan att skämmas. Man behöver inte ens gömma påsen med spelbutikloggan när man varit o handlat längre.

jag skulle vilja se dig i japan. du skulle med största sannolikhet börja gråta något så fruktansvärt mycket. xD

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Jinx:

I mina ögon är det loosers som inte kan vänta åtta timmar på ett spel utan måste ha det precis när det släpps. Alla butiker som har öppet är helt sjukt...bara för ett spel. Visst det säljer, men det bevisar bara hur många idioter det finns som är beredda på att köa för ett datorspel mitt i natten.

...men det är ju min åsikt.

Håller med fullständigt, tycker det är töntigt.

Skrivet av RobbazSweC:

Personligen tycker jag att det gått för långt om man klär ut sig och köar mitt i natten för ett spel, speciellt alla barn som antagligen skiter i skolan dagarna efter.

Folk borde tänka efter.

...eller så går man också för eventet. Träffa likasinnade, utbyta ideer, historier, skämt. Ni vet, av samma anledning som man LAN:ar, går till syjuntan eller ens träffar kompisar. Intresset.

Håller med, folk borde _verkligen_ tänka efter.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Kunde inte sagt det bättre själv, MaxH! Nej, måste rusa och spela lite mer Wrath of the Lich king!

Skribent

Kul med människor med lite självdistans.

Medlem

hahaha orka att man klär ut sig för att köpa ett enda spel:s är ju nästan så man gråter:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skrivet av bastard:

Kul med människor med lite självdistans.

Exakt! Tycker det ser skitskoj ut. Tror att många är där för maskeraden och inte för själva spelet.

Det som verkligen är töntigt är att vara så stiff att man inte kan ha roligt genom att bjuda på sig själv och klä ut sig.

Killen i pimphatt äger btw. han gick säkert hem med tjejen med långa öron efteråt.

Medlem

Varför i helvete klär dem ut sig!?


signatur

FUBAR

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Så ni har helt seriöst aldrig gjort det när ni var yngre när ni var o handlade spel? Kanske bara var jag som inte var tillräckligt nördig för att vilja erkänna mig nördiga missbruk men men, each to his own i guess.

jag har!

Fast "i början" var det inte accepterat att spela, eller sitta vid datorn då var man lite konstig och efterbliven, det roliga nu är att alla spelar och alla sitter vid datorn

det var ju så, man fick ju skit av folk som inte fattade varför man spelade när dom andra glodde på tv..konstigt egentligen men så var det, nu är det mer konstigt om man inte spelar eller har någon dator..

Medlem

Ska man skratta eller gråta? Undrar hur många det är som stannar hemma från skolan/jobbet...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Enkel psykologi - de som tar sig tid att klaga på sådana här saker är de som behöver stärka sitt eget självförtroende.
Nu kommer enkel psykologi nummer två - defensivt beteende och självförnekande

Ser kul ut, helt klart! Maskerad har aldrig riktigt tilltalat mig och jag hade personligen känt mig ganska fånig i en utstyrsel a'la World of Warcraft, men jag beundrar dem som anstränger sig! Kul att titta på.

Edit: Åh! Jag måste ju bara tillägga att det är så mycket skitsnack här på Fragzone överlag (från communityn). En renodlad gamer-sida där folk försöker övertyga varandra om att De minsann är den minst spelberoende coola killen. Komiskt in i det sista

Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av bastard:

Kul med människor med lite självdistans.

Exakt! Tycker det ser skitskoj ut. Tror att många är där för maskeraden och inte för själva spelet.

Det som verkligen är töntigt är att vara så stiff att man inte kan ha roligt genom att bjuda på sig själv och klä ut sig.

Killen i pimphatt äger btw. han gick säkert hem med tjejen med långa öron efteråt.

Oroa dig inte jag kan också bjuda på mig själv men inte behöver jag ett bebis spel i stil med WoW för det.


signatur
Medlem
Skrivet av wwraver:

Edit: Åh! Jag måste ju bara tillägga att det är så mycket skitsnack här på Fragzone överlag (från communityn). En renodlad gamer-sida där folk försöker övertyga varandra om att De minsann är den minst spelberoende coola killen. Komiskt in i det sista

Kan vara för att FZ har ganska högmedelålder från många andra sidor av någon anledning, vilket gör att dom har annat att göra än att stå i kö mitt i natten? Ser du ingen skillnad på att vara väldigt spelintresserad och stå i kö mitt i natten utklädd till en Nightelv för att få ett spel som du likaväl kan få imorgon på dagen när du kommer hem från t ex jobb eller skola?

Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av wwraver:

Edit: Åh! Jag måste ju bara tillägga att det är så mycket skitsnack här på Fragzone överlag (från communityn). En renodlad gamer-sida där folk försöker övertyga varandra om att De minsann är den minst spelberoende coola killen. Komiskt in i det sista

Kan vara för att FZ har ganska högmedelålder från många andra sidor av någon anledning, vilket gör att dom har annat att göra än att stå i kö mitt i natten? Ser du ingen skillnad på att vara väldigt spelintresserad och stå i kö mitt i natten utklädd till en Nightelv för att få ett spel som du likaväl kan få imorgon på dagen när du kommer hem från t ex jobb eller skola?

Exakt, ungefär så jag känner!


signatur
Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av bastard:

Kul med människor med lite självdistans.

Exakt! Tycker det ser skitskoj ut. Tror att många är där för maskeraden och inte för själva spelet.

Det som verkligen är töntigt är att vara så stiff att man inte kan ha roligt genom att bjuda på sig själv och klä ut sig.

Killen i pimphatt äger btw. han gick säkert hem med tjejen med långa öron efteråt.

Det är uppenbart att Du och jag har helt skillda uppfattningar om vad det innebär att ha "roligt".....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

123
Skriv svar